mpu 401 met CS6x

gdewilde2001

Ingeburgerd
Hey,

Ik gebruik Cubase 5.1 met een mpu 401 en een Yamaha CS6x. Vanaf ik nog maar vier tracks gebruik loopt er vanalles mis: noten die er tussenuit vallen, andere noten die blijven doorklinken, haperingen e.d. Waarschijnlijk is een mpu 401 te beperkt?

Wie weet raad? Alvast bedankt.

Geen idee.

Ik weet wel dat mijn Triton superstrak loopt, ook al sequence ik 16 tracks.

Maar dat is wel vanuit SX. Maar mijn ervaring met 5.1 is eerder nog beter. Dus zou goed moeten werken.

Wat voor interface heb je ?

Met m'n CS6r heb ik ook niets dan problemen. Laad je een sequence in, zijn de geluiden ineens heel anders, instellingen waar je van het ene op het andere moment niet meer bij kunt, arps die blijven doorklinken op geluiden waar normaal geen arp op zit... een werkelijke rampenbak. Zijn er nog andere firmwareversies te verkrijgen, of mag ik het ding direct in de container flikkeren?

Bedankt allebei...

Maar ik kan moeilijk geloven dat het aan de CS6x ligt. Je kan hem enkel met een externe sequencer gebruiken, en als dat echt zo'n ramp zou zijn, zou volgens mij niemand hem nog gebruiken.

Wat die doorklinkende arps betreft en andere dingen die je beschrijft betreft, dat heb ik ook wel ns gehad, maar dat lag aan instellingen in de synt die niet goed waren...

Welke interface? Heu... ik dacht dat mpu 401 de interface was, of is dat enkel de poort? Ben al jàren bezig, maar altijd met sequencer IN de synth, dus Cubase e.d. zijn zowiezo nieuw.

Ha ja btw, Cubase SX heb ik ook, maar dat gaf hetzelfde probleem...

Groetjes.

Back