Loopje nr. 85...

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Goedemorgen,

Inmiddels begint loopje nr. 85 enige gestalte te krijgen. En ben ik benieuwd naar de mening van anderen..

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-85

Hij is misschien wat kort, maar ik had geen zin 'm langer te maken.. :-)

:W
Scepticist

Ik heb de zangeressen al geregeld
Waar moeten ze naartoe komen?
Neem ik ook mijn drumcomputer mee
Tchacka!

:mega:

Hartelijk dank voor uw gewillige oren! :-)

Of dit deuntje geschikt is voor zang weet ik eigenlijk niet....

:W
Scepticist

ZUCHT! Kreeg twee likes op soundcloud en nu heeft eentje daarvan een paar weken later, de like teruggetrokken!
Wat zou daarvan de reden zijn? Was 't toch niks? :-S

Je bent hem/haar waarschijnlijk niet gaan volgen :)

Dat zou het kunnen zijn... Het zag eruit als een fakeaccount....
Maar ´t bestaat nog steeds en heeft blijkbaar de moeite genomen mij te unliken... :-S

Dat zou het kunnen zijn... Het zag eruit als een fakeaccount....
Maar ´t bestaat nog steeds en heeft blijkbaar de moeite genomen mij te unliken... :-S

Vervelend ja, ik krijg ook af en toe hetzelfde. Nep accounts dus, niet reageren.

Ik zal je volgen, ff opzoeken :D

Oja als je ook meer mensen gaat volgen krijg je wel eens meer interactie, niet alles wat op soundcloud staat is slecht hoor, soms vind je wat leuke muziek om te beluisteren en krijg je weleens meer inspiratie :)

Vervelend ja, ik krijg ook af en toe hetzelfde. Nep accounts dus, niet reageren.

Ik vind 't niet zo erg... Soms zitten er accounts bij met profielfoto's van aantrekkelijke dames. Vind ik prima hoor...:-)

Zelf volg ik nog niet zoveel mensen...

Omdat ik me kan voorstellen dat iemand een beetje zenuwachtig wordt, wanneer zo'n scepticist als ik ze in de gaten houdt..... :-P

Back