BigDplayboy
Ouwe rot
De tweede (rond de -6.0dB offset) gaat twee keer zo hard als de eerste (rond de 0.0db offset)... ? :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap ook niet wat voor legenda je gebruikt voor de Y as..Origineel geplaatst door 6 trak
wat bedoel je precies met "niet 2x negatieve waarden"?
hoezo heb IK een foute schaalverdeling gebruikt? t'iz een rechtstreekse screenshot... en nee, het is zeker geen onzin thread...Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik snap ook niet wat voor legenda je gebruikt voor de Y as..
Ik lees van boven naar beneden...
-2.5
-6
-12
-inf
-12
-6
-2.5
Twee keer negatief?
Dit is waarschijnlijk de grootste onzin en ik hoor de klepel maar kan de bel niet vinden thread allertijde! Machtig!
Wat staat er horizontaal langs de as?Origineel geplaatst door Roel
dat is een vrij algemene vraagen aangezien er geen eenheden bij de assen van de grafiek staan is het erg moeilijk om te bepalen wat het onderwerp is...
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wat staat er horizontaal langs de as?
Vertikaal dbs?

Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo heb IK een foute schaalverdeling gebruikt? t'iz een rechtstreekse screenshot... en nee, het is zeker geen onzin thread...
er komt nl. geen boterham, flesje water of creatief met het getal 303 aan te pas...

ein mensch von Sonic Foundry...Origineel geplaatst door Roel
dan ben ik benieuwd welke softwareontwerer zulke schitterende schaalverdelingen opstelt![]()
Origineel geplaatst door Bass
Bij de blokgolf die alleen boven de x as uitkomt, bewegen je speakers alleen naar voren
Bij de blokgolf die onder en boven de x as uitkomt, bewegen je speakers zowel naar achteren als naar voren...zal dus meer diepte geven..

Dit is waar, omdat een signaal vaak door een condensator gaat alvorens hij via een speaker de mooie wereld ingaat.Origineel geplaatst door 6 trak
volume van een geluid zit hem in de hoeveelheid verandering ongeacht of deze negatief, positief of centered plaats vind...
( http://www.logosfoundation.org/kursus/4006.html )Origineel geplaatst door JohnnyBusca
http://www.logosfoundation.org/kursus/4006.html )