Schelle hoge piep, onregelmatig uit m'n speakers...

Peepz, het is gelukt. Ik heb (zoals Arv al zei) de monitor vervangen en het probleem is opgelost.

Many thanks voor het meedenken allemaal :)

Maken alle actieve monitors niet een soort white noise door de versterking?Of heeft iemand hier totaal stille actieve monitors?

Ik heb het gevonden! Nadat ik mijn studio verhuisd heb naar een andere kamer en zeker een aparte stroomgroep hield het probleem aan en heb ontdekt dat de storing komt uit mijn LG LED monitor. Ik ga deze aanmelden bij de leverancier.

Wat kan het soms lastig zijn dit soort problemen op te lossen! Maar ik ben blij dat het eindelijk gelukt is.

Ik heb het gevonden! Nadat ik mijn studio verhuisd heb naar een andere kamer en zeker een aparte stroomgroep hield het probleem aan en heb ontdekt dat de storing komt uit mijn LG LED monitor. Ik ga deze aanmelden bij de leverancier.

Wat kan het soms lastig zijn dit soort problemen op te lossen! Maar ik ben blij dat het eindelijk gelukt is.

Euh, je had het in post #11 toch al gevonden?

Ik dacht eerst dat het een andere monitor was, die heb ik vervangen voor een nieuwe maar het probleem bleef. Ik heb 2 monitors op mijn bureau maar verdacht niet de nieuwe ervan.

Ik dacht eerst dat het een andere monitor was, die heb ik vervangen voor een nieuwe maar het probleem bleef. Ik heb 2 monitors op mijn bureau maar verdacht niet de nieuwe ervan.

Ok, ik snap het..
Lastig dat je van te voren niet precies weet hoe een monitor zich zal gedragen in een studio.

Ja klopt! Ik ben allang blij dat het niet in mn speakers zit dat is een grotere kostenpost dan een monitor. En wanneer ik me nu stoor aan de monitor dan gebruik ik gewoon even een andere :)

Back