Deze site is al wat ik momenteel kan vinden. Prijzen bij bax lijken onaangepast. Of kost ie normaal echt bijna 1500? Met de vorige actie in 2014 dacht ik dat ze nieuw 1150 euro waren?
DIKKE EDIT:
kortingscode DD2015 bij keymusic en je pakt 'm mee voor 1209 euro, de rytm - zou ik dan toch… Mmmm - fuck it, ik neem 'm...
Ah koel, zal je vast een hoop plezier van hebben! Er is ook toegezegd dat ze meer synthese mogelijkheden aan het ontwikkelen zijn, dus binnenkort meer variaties in de sound mogelijk
Is dat ene probleem opgelost, dat we hadden tijdens je jam? Dat de pads onbereikbaar waren om te (un)muten tijdens een bepaald moment (ff vergeten wanneer dat is)
Is dat ene probleem opgelost, dat we hadden tijdens je jam? Dat de pads onbereikbaar waren om te (un)muten tijdens een bepaald moment (ff vergeten wanneer dat is)
Nee ze hebben qua firmware haast niets veranderd. Alle effort is in overbridge gaan zitten denk ik. Maar je bedoelt dat je in performance mode niet kan muten, want dat is in mute mode. Hier zijn wel creatieve workarounds voor te bedenken overigens.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.