Mattijs Janssen
Techno is the future
Ik ben al jarenlang een fervent Cubase gebruiker. Eerst op Atari, toen op Wintel en nu al een aantal jaar op Mac. Maar de overname van Emagic door Apple heeft mij nu aan het twijfelen gebracht. Ik wil met de Mac muziek blijven maken, maar is Cubase dan voor de toekomst dan wel de beste oplossing? Nu Apple zelf Logic heeft is Cubase een concurrent geworden. Geven ze nu nog wel alle kennis door aan Steinberg om goede software voor de Mac te kunnen ontwikkelen? Of blijft Logic altijd voorop lopen door de combinatie van hard- en software van dezelfde fabrikant?
Ik ben benieuwd wat jullie forumleden (en met name de Macgebruikers) hiervan denken.
Over niet al te lange tijd wil ik een Mac G5 aanschaffen, maar zal ik daar dan Cubase SX of Logic Platinum op gaan draaien?
(met in het achterhoofd natuurlijk een lange termijn visie!)
Ik ben benieuwd wat jullie forumleden (en met name de Macgebruikers) hiervan denken.
Over niet al te lange tijd wil ik een Mac G5 aanschaffen, maar zal ik daar dan Cubase SX of Logic Platinum op gaan draaien?
(met in het achterhoofd natuurlijk een lange termijn visie!)

) dan zou ik zeker Cubase upgraden en eens kijken wat je met iLogic kunt. Want als je lekker werkt met een programma wat jouw bevalt dan werkt dat goed. En zolang Cubase nog steeds op de Mac blijft werken dan kun jij vooruit. Maar hou wel goed in de gaten hoe het in de toekomst gaat ontwikkelen en hou anders even wat geld opzij voor Logic mocht het ooit zo ver komen. (of koop je er anders een gave synth voor).