[track] sonOnos - The Real Action

scarum

Ouwe rot
Drums:
- TR-8
- DRM1 MkII
Bass:
- TX81Z
Synth:
Wavestation SR
Acid:
BassStation r
:D

Ik vind de vocal op zich best cool, doet mij sterl denken aan die gast die ook eens iets heeft ingesproken op een track van jaren geleden. Enige dat ik me nog kan heinneren daarvan was "Ladies and gentlemen... The Rythm".

Anyway, die vocal neemt mede door zijn reverb een behoorlijk frequentiespectrum in. Prima. Maar als hij dan wegvalt, is de track ineens wel heel erg leeg. Viel me als eerste op. Tot 3:30 vind ik hem verder wat eentonig tot die lead synth en dat acid dingetje erin komen. Dan begint ie voor mijn gevoel echt. Da's lekker zeg!

De eerlijkheid gebiedt me dan ook wel te zeggen dat ik het rond 6 minuten zou hebben afgerond. Als je je intro inkort, en daarna fcust op dingen die echt belangrijk zijn in de track, eerder rondt, heb je best een dikke track.

Vanaf 7 minuten wordt de mix wel erg gaar trouwens :D. Wat heb je daar gedaan? Rood is te hard hè ;).

Ik vind het best een leuk trackje. Toffe sounds. Mijn commentaar sluit wel aan bij dat van de dokter: misschien een element eerder introduceren als de preek is afgerond? Verder loopt de mix al na een minuut of 4 à 5 behoorlijk vol. Na 7 minuten wordt alles wel erg vernacheld. En de lengte is ook wat gortig, kan best 5 minuten af.

Back