Wat vind je van mijn trap remix?

cedriclacruzz

Cedric la CruZz
Hi,

Persoonlijk ben ik razend enthousiast over mijn trap remix van Kaskade ft Ilsey Disarm You (Cedric la CruZz Trap Remix). Graag wil ik weten wat jou mening is over deze track :)

Het klinkt professioneel.. volgens mij zoals het hoort te klinken.

Ik heb geen verstand van deze muziek. Wat me wel opvalt is de opbouw van deze trap muziek exact hetzelfde is al die commerciele house/bigroom house. Het is bijna inwisselbaar, alleen het tempo verschilt en het drumpattern..

Hartstikke bedankt voor je feedback Furious5! Klopt, ik wou graag de house/bigroom build erin houden maar toch even net wat anders doen in de drop. Thanks!

Leuk gedaan ! Hoewel ik zelf wel wil aanmerken dat ik de gebruikte sounds wel erg cliché vind. Maar dat is ook gebonden aan de stijl wellicht. Ik bedoel het niet om je af te zeiken he. Ik hou zelf gewoon meer van experimentelere klanken, smaakdingetje.

Goeie mix hoor !

Persoonlijk heb ik de breakdown anders ingedeeld en grotendeels de geluiden van het bestaande nummer zo gemoduleerd dat ze een andere vibe creëren. De drop is 100% me.

Als je het leuk vind om een exacte vergelijking te maken. Het origineel kun je hier vinden https://www.youtube.com/watch?v=3qen7he4Y7c

BTW: Hartstikke bedankt voor je compliment!

Daar heb je absoluut een punt! Persoonlijk had ik wellicht meer dingetjes kunnen doen die out of the box zijn. Ik waardeer je feedback :D

het is niet mijn smaak, maar het zit voor mijn gevoel behoorlijk in elkaar. De ruimte voor de lange bassdrum klank is interessant, ook op de wat kleinere luidsprekers is die bass te horen.
De zwaar gecomprimeerde mix vind ik nogal vermoeiend om naar te luisteren.

Er zit een soort raar chorus achtig exciter effect op ofzo in het hoog is inderdaad nogal raar in de oren, of is dat uit fase ofzo? Misschien staat alles ook te hard ofzo het is niet echt smooth ofzo en het leid een beetje af van de baas

maar misschien hoort dat zo bij die muziek voor in de kleding winkel enzo ;p

Klinkt een beetje onrustig in het gehoor, en wat meester Smackos al aanhaalde.
Verder leuk gedaan, qua productie zit het goed in elkaar, qua geluid kan je volgens mij nog wel wat meer eruit halen.

Ik krijg altijd jeuk als ik het woord remix lees. Als je dit nummer zelf bedacht had zou ik het geweldig hebben gevonden.

Dat kan ik begrijpen. Persoonlijk hou ik ook meer van dynamiek. Punt is alleen dat in deze "war of loudness" ik me vrijwel gedwongen voel de boel keihard te limiten.

Back