even erbij blijven: minimoog

"Möglicherweise kein Versand nach Niederlande"

Wel cheap.
Ik snap alleen niet waarom die knakker het over LFO heeft..

Ik bied inde laaste seconde 4K
Nee hoor grapje. Good luck ;)

laatst zei iemand op sf dat een mini 6k moet op brengen dus eens zie .. ik zeg 4100

die laatste 5 seconden, dat ie van 3500 naar over 4000 gaat ;)

zat ik er toch maar 1 naast. die 3 moest een 4 zijn.

laatst zei iemand op sf dat een mini 6k moet op brengen dus eens zie .. ik zeg 4100

dit was de duurste van de laatste tijd, voor zover ik het volg dan. al een paar rond 3100-3200 gezien.

komt misschien omdat deze op de foto heel mooi lijkt. volgens mij is het echter een late, geen hardhouten kast, maar een mooi gebeitste grenen kast. vind ik zelf altijd wel jammer.

3500-4000
Is wel vrij normaal volgens wat ik ervan mee krijg
Serienr tot 3000 ongeveer iets meer dan daarboven
6000 ? Nou als de hele vroege misschien?
In het algemeen mooie stabiele langszaam stijgende prijzen
Leuk toch..
Laat me ook eens koffiedik kijken : volgend jaar +10%..

bah ben ik met 4K nog overboden ;)

Het is ook niet gek dat ze langzaam een beetje in waarde stijgen he, het blijft de klassieker der klassiekers en nog steeds een muzikale meerwaarde in je collectie. Dit ziet er eentje uit in mooie staat, dus normaal dat die wat vooraan de prijzen staat.

4009 zegt dat de winnaar dus NOG hoger geboden had, maar de net niet winnaar 4008 .. Of zoiets... Ebay gaat dan net over dat bod. Mocht ie zelfs 6k gezet hebben, had ie m nog voor 4009
Ik weet niet of ik t nog ernstig moet nemen, zijn er nog mensen die geloven in koopjes op ebay als de tijd nog uren is voor t afloopt?

Ik heb nog nooit iets -goedkoop- op eBay zien staan. Heel vaak staan synths er ook te koop tegen vaste prijzen die standaard 25% duurder zijn dan wat ik gangbaar zie op marktplaats, synthforum, gearslutz.

Back