Intermezzo 0

CoolRunning

She's lost control again
Een klein tussendoortje, niet al te serieus. Vind het net leuk genoeg om te posten :okdan:

Mvg.

CoolRunning

Laatst gewijzigd:
Bedankt allemaal voor het luisteren en de reacties!

Mvg.

CoolRunning

Dat intro is mooi man! Doet mij heel sterk denken aan The Rocking Horse van Aragon, zo'n lekker obscuur prog/symfo rock bandje uit ergens ver weg. Zoals Trag zegt, je kunt het ook groter maken en stouter.

Dat intro is mooi man! Doet mij heel sterk denken aan The Rocking Horse van Aragon, zo'n lekker obscuur prog/symfo rock bandje uit ergens ver weg. Zoals Trag zegt, je kunt het ook groter maken en stouter.

www.youtube.com/watch?v=lbOlNAsyKGI

Bedankt! Leuk en gelijkaardig begin inderdaad van Aragon.

Ik had graag nog wat verder gewerkt aan de track, om het groter/stouter te maken, maar dat gaat helaas niet meer lukken: Dit was een mix direct van de board aan het einde van een zaterdagavond sessie... de keer erna dat ik probeerde om de modular patch te openen op mijn Scope kaart wilde ie niet meer laden en crashte ie de Scope environment... Dat was de percussie patch...
Dus geluk bij een ongeluk dat ik nog een mix van de board had genomen, maar dat was meteen wel de laatste kans :(

Mvg.

CoolRunning

Misschien een passende clip bij de huidige versie?
De beelden zie ik er nu al bij.. :-)

Lijkt me heel vervelend...

Inderdaad wel... maar gelukkig had ik nog wel die mixdown gedaan, anders was het helemaal verloren gegaan...

Misschien een passende clip bij de huidige versie?
De beelden zie ik er nu al bij.. :-)

Als er iemand is die dat wil doen, graag :D Ben zelf niet zo goed met visuals!

Mvg.

CoolRunning

Back