USB2/Firewire controller

fuse

Gepokt en gemazeld
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft. (of het merk Sweex)

http://www.sweexeurope.com/product.asp?pId=190

Maar lijkt me erg handig om allerlei 'zooi' aan te hangen. Zoals Akai samplers/MPC's en weet ik het niet of een digitaal mengpaneel van Yamaha of zo. ;)

Re: USB2/Firewire controller

Origineel geplaatst door fuse
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft. (of het merk Sweex)

http://www.sweexeurope.com/product.asp?pId=190

Ja ! Ervaring hiero !!
Ik heb 'n 5x USB2.0 pci-kaartje van sweex (zonder firewire, dat wel) en het werkt hiero naar meer dan volle tevredenheid.
Sweex is vooral bekend van netwerk-spulletjes, en hoewel goedkoop, zeker niet slecht.
In 1 van m'n compjes zit ook nog een netwerkkaartje van sweex en m'n broer gebruikt 'n 8-poorts switch van hun, en wij klagen beide niet !

tipje voor BamBam: eind deze maand is er weer 'n comp-beurs in het beursgebouw (eindhoven), dit soort kaartjes gaan daar weg voor minder dan bodemprijzen, want liggen daar in de grabbelbakken. (eigenlijk vind ik 60 euri nl nog best duur voor zo'n kaartje...)

Ga je mee dan Bamse? Ik ga dan ook ff naar die beurs?
Als er nog meer mensen gaan laat ff weten. Gezellig!

Het is daar altijd een treurig gezicht qua mensen en apparatuur maar heel vaak dat je er voor weinig leuke gadgets kunt scoren die anders in de winkel zo duur zijn dat je maar wat blij bent dat je 'pampers for men' aan hebt. ;)

Maar dat apparaat waar ik het over heb staat bij de pricewatch op tweakers.net voor 24 pleuro's.
( http://www.tweakers.net/pricewatch/58696 )

Tsja, langer dan 2 uur ben je daar toch nooit. Maar als het nog mooi weer is daarna kunnen we nog wel even een terrasje pakken.

Maar ehm zaterdagmiddag of zo? Om 13:00?

Aha, OK.

Ik herken je wel aan je Startrek pak.
Je favoriete dan he. ;)

Doe ik m'n Batman pyama wel aan.

Nog meer mensen?

Hihi,

Nou ja. Die Sweex controllert is misschien wel erg handig maar als je dan een moederbord met al die zeut er al op koopt straks zit je daar ook weer mee te kijken.

Maar voor 24 euri?

Ik zal wel ff vragen of die prijs klopt. Want zoiets is in de categorie handig.
Net zoals een universele cardreader (USB2 liefst)
Of toendertijd een NCR810 SCSI kaart of een 100Mbit netwerkkaart.

Misschien mijn fout maar ik verzamel dat soort dingen, net zoals exotische kabels enzo. Wellicht dat je het pas later nodig hebt maar altijd handig als je het nodig hebt.

(net zoals anderen oude synth onderdelen verzamelen voor de heb)

Ik zal er zaterdag ook zeker heen, maar zal er wel eerder zijn en langer blijven, ik ga nl met m'n whizz-broertje.
Dergelijke beurzen zijn idd errug handig voor allerlei kleine reut die in de winkel schofterig duur is, maar toch wel makkelijk. Verlanglijstje:
router+switch
3,5"- usb-hubje (ik word ziek van iedere x m'n comp uit de hoek trekken om de mem-pen achterin te proppen)
geheugen (512MB SDRAM voor 50 euro, wie weet ze voor minder ?)

en eigenlijk wil ik nou eindelijk ook wel eens aan de tft's....... (maar DE bank denkt daar anders over....)

cu zaterdag

Back