Music For Watching Muted Skateboard Videos #1

Soundcloudlinkje werkt niet. Als je het bericht maakt zie je rechtsbovenin het venster een Soundcloud icoontje, als je daarop klikt verschijnen er 2X twee haken met SC ertussen. Als je binnen die ruimte de link van je track op Soundcloud plakt krijg je zo een playertje in je bericht ;)

Tof muziekdingesje en verder ook gaaf spul op je soundcloud! :okdan:

Kan het zijn dat je track op private staat? In dat geval kan hij niet embed worden. het lukt mij zo ook even niet om de link te fixen.

Over je track, ik vind hem wel lekker vaag, maar heb hem niet helemaal afgeluisterd :).

de track staat niet op private, en hij duurt idd lang ;-) Soms vind ik het fijn om zo'n experimentele compositie door veel knippen en plakken wijdlopig op te zetten omdat ideeen dan meer kunnen rondzweven, als dat zinnig klinkt. Als je er dan naar luistert om te kijken wat je er nog aan wil doen is er de impressie dat er van alles kan gebeuren. Bij tracks met een kortere duur heb ik eerder het gevoel dat de ideeen die je inzet tot een punt/conclusie moeten komen, in ieder geval dat de dingen sneller een soort logisch gevolg afdwingen. :koffie:

Nou ja embed is in elk geval gefixed. Vreemd genoeg staat er precies hetzelfde als gisteren. Ik heb eerst een nieuwe reply aangemaakt met een link. Die werkte. Toen het hele zaakje gecopieerd en in je eerste post geplakt. Blijft een beetje vreemd.

Back