Wit Konijntje - Morning Coffee

Grappige sound! Zit naar mijn smaak lekker in elkaar.

Ik vind de titel ook erg grappig maar dan op een andere manier. Ik vind het jammer dat de titel me erg afleidt. Ik ga opzoek naar de ochtend, hoor daar niets van. Ik kan me voorstellen dat de track "coffee made out of dog poo" heet. Je titel voegt niets toe, leid alleen maar af.

Zet er een gesampled pruttelend koffiezet-apparaat onder op twee momenten en het is wèl gelukt.

Je maakt leuke dingen!

Jrn

Hoi Enzo, bedankt dat je het leuk vind, doet me veel plezier. Misschien moet ik inderdaad iets van de ochtend er nog onder samplen. Zal mijn broer zijn field recorder eens moeten lenen.

Dit is best apart moet ik zeggen. Ik ben niet zo'n fan van de rauwe geluiden. Voor mij is het vaak "hoe gladder, hoe beter" :). Dat gezegd hebbende, vind ik het verloop van de track best OK. Het brengt me in prettige sferen. Drumtrack mag op momenten wellicht iets minder luid in de mix. Die snare komt soms wat nadrukkelijk binnen.

Tijd voor een bakkie :koffie:

Fijne knispertjes, lekker bijna niet te volgen geluidjes, fijn baslijntje.
:okdan:
De link met koffie kan ik leggen inderdaad.
Zijn die glitches gemaakt met samples?

:okdan:
deed met denken aan de cd: Notwist - Neon Golden
vanaf 2:30 mag het nog wat gekker / losser worden, vooral de drums

:) Beetje "Strawberry fields forever" meets 4 bit Mario Bros meets Richard D James zonder zijn gebruikelijke ochtendkoffie (dus nog niet helemaal wakker en nog wat traag) en een vleugje Royksopp...... Koffie :koffie: gaat inschenken :engel:

Leuk gedaan, voor mij net niet spanned genoeg maar dat kan een stijl/smaak dingetje zijn. :W
verder niets mis mee :okdan:

Dat zijn er al twee betreffende de snare... Merci voor jullie meningen. Ik ben eigenlijk al aan een andere track bezig maar zal den deze noge eens "aanpakken".
Weet er iemand hoe je op soundcloud een track kunt wisselen voor een nieuwere variant van dezelfde track?
Als dit niet gaat moet ik gewoon een V2 uploaden eens hij aangepast is.

Dat zijn er al twee betreffende de snare... Merci voor jullie meningen. Ik ben eigenlijk al aan een andere track bezig maar zal den deze noge eens "aanpakken".
Weet er iemand hoe je op soundcloud een track kunt wisselen voor een nieuwere variant van dezelfde track?
Als dit niet gaat moet ik gewoon een V2 uploaden eens hij aangepast is.

Als je een "gratis" account heb dan gaat het vernieuwen van je track niet en zal je een nieuwe upload moeten doen.

Back