Je ziet het aankomen

tragmadat

vioo eh 'l
Ik niet maar hier over de andere boeg...
Trek aan die gordels 8)

https://soundcloud.com/spiralistik/spiralistik-looking-back

?

Kick en snare mogen wat punchier van mij (en het laag wat strakker), maar de soundjes en sfeer (en de snaresound) vind ik wel vet. Lekker wazig dubby...

Ik vind hem leuk! Hele goede snaarsound inderdaad.Perfect begeleidingstrack. Als hier een goede zangpartij over heen gemixt wordt is het een prima track.

Leuk hoor, doet me beetje hier aan denken:

Last edited by a moderator:
Lekker spacy. Misschien het laag nog een beetje in het hok duwen inderdaad. En alsjeblieft geen zang hier overheen, dat wordt nooit beter. Iets meer galm op sommige plingplangplong-dingetjes zou ook wel mogen.

Erg oke... :okdan: Vind em qua sfeer echt heerlijk. Misschien idd nog een paar markante passages erin.. een beetje ala Den Rode Planeet.. qua goeie sfeer zit ie al aardig in de richting :mega:

Kijk dat is nou het mooie van zo'n forum.
Ik was niet echt tevreden met het resultaat en vond 'm uiteindelijk gewoon saai, geloof ik ...
Er moet ook zeker nog wat aan gebeuren en daar heb ik nu weer zin in!
:okdan:

Die groef vind ik echt wel heel erg lekker. Het duurde even eer ik hem snapte, ging van die sequence uit en die had ik verkeerd geinterpreteerd :). Ik moet nog wel steeds een beetje wennen aan dat viezige, maar (en dat is ook het mooie van dit forum) ik raak er absoluut geinspireerd.

Die twee minibreakjes mogen van mij wel twee maatjes langer duren. En misschien nog ergens wat lange halen erin om de staccato even te onderbreken? De sfeer is zoals gebruikelijk weer erg lekker en erg Tragmadat :okdan:.

lekker :okdan:
The Orb :halleluja
het laag moet echt wel wat strakker, vooral die begin sequence
en hier en daar nog een korte drop / mute / even een skank / snare missen / oid
en 1 of 2 keer een lang poly geluid met veel te veel reverb

Ik heb 'm bijgepoetst .. ofzo
:mega:
https://soundcloud.com/spiralistik/spiralistik-ooky-4-my-brother

:W:mega:

je hebt (misschien wel per ongeluk expres) een perfecte bijna kant en klare ondergrond
gemaakt voor een popsong , lijkt het wel!

al zit er een soort schertsende bijklank aan vast en is dit wat je wou zeggen, als je er een vrij normale zang over heen legt is het gewoon een leuke gekke hit! :)

Back