leuk gedaan, ik vind het wel een vorm van ambient overigens.
Wat opbouwend bedoelde opmerkingen:
Persoonlijk vind ik het wel iets te koud kwa sounds, komt ook omdat je ervoor kiest nauwelijks effecten te gebruiken waardoor alleen het analoge karakter van de synths overblijft. Dat hoor je in ambient toch wat minder waar vaak heel veel gebeurd op subtiele wijze. Dit kan via effecten, maar ook via het designen van je sounds. LFO's zijn hier bijvoorbeeld een goed hulpmiddel voor. Ambient staat voor mij voor veel beweging in sounds en/of arrangement. Doordat dit nu ontbreekt mist er de spanning die ik overigens wel kwa intentie hoor en wat eenvoudig zou zijn toe te voegen.
De melodie vind ik te zoekend, ik snap dat je vrij improviserend over de drie akkoorden heen speelt, maar toch denk ik dat het voor herkenning een goed iets zou zijn als je een phrase regelmatig terug laat keren in je melodie zodat het meer een eenheid wordt en er een verhaal verteld wordt. Nu is het drie akkoorden minuten lang waaroverheen de lijn een beetje ontbreekt. Ook het gebruik van pitchbend zou ik anders doen, Als je pitchbend in melodieën gebruikt dan altijd ervoor zorgen dat deze in de maat lopen, dus een pitchbend van 1/16, 1/8, 1/4 of 1/2 in het glijden naar of vanaf de noot. Anders krijg je een beetje het pietje op de hoek heeft een pitchbender op zijn tyros effect

. Doordat de drums ontbreken en je nu als enige referentie punt je eigen steady melodie ritme hebt is dat overigens wel lastig om dat in sync te spelen.
dus samenvattend:
- reverbje achter je phaser op de polysix
- lfo's bubbles toevoegen (via bijvoorbeeld een lfo over je resonance / cutoff)
- melodie meer een herkennende melodie maken
en dan heb je naar mijn mening een wereld van verschil gecreëerd.