I need you (Ambient)

Dankjewel Gloomy.
Bedoel je die pad in het begin tot tot 1min 35? Of later in de track. Misschien kan die wel stiller.... Kan je als je tijd hebt eens nagaan alsjebief?

bedankt

Natste track van 2026. 8) Coole sounds die ondanks hun sterke karakters een geheel vormen!

Beetje teleurgesteld dat het geen 3T cover blijkt te zijn, maar ik heb me erover gezet. 8o)

Kan je als je tijd hebt eens nagaan alsjebief?

Ik heb nog eens geluisterd, die rond 3'15" gaat wel heel scherp en wordt nog scherper. En volgens mij staat de oneliner ook wat luid, het lijkt alsof ie clipt. Maar eigenlijk zou ik daar je wav voor moeten hebben voor goed te analyseren. Al bij al, zeer speciale track waar ik met plezier naar luister.

I NEED YOU TOO!! :beard:

Heel erg bedankt voor je feedback Gloomy.
Ik heb die pad wat stiller gezet en nog een paar kleine dingen veranderd.
De oneliner clipt niet, ik heb de wav bekeken en mijn meters staan ook niet in het rood. Het is wel de bedoeling dat die zo luid staat.... om de nadruk te versterken....
Fijn dat je ook, net zoals mij, kan genieten van de track.....👌

Ook Nicolas2000....Bedankt om te luisteren en je positieve feedback, ik apprecieer het. 👌

Nog een update met finale mix met compressie en meer low-end en een paar kleine aanpassingen (Stem zachter, panning, enzovoort.....)..
Hopelijk is ie zo nog beter.....hopelijk.

Laatst gewijzigd:
Voor het resonante druppeltjegeluid heb ik het instrument nu gedubbeld. Nu klinkt het nog iets space-achtiger.

Back