Welke artiest die niemand kent zou iedereen moeten kennen?

Origineel geplaatst door nick nova
Fischerspooner = laatste geniale band die ik ontdekte
brr.. daar krijg ik nou kromme tenen van.
Neen, Akufen, daar moet je wezen

Origineel geplaatst door ProtoHuman

Dan moet je deze zeker checken:

Horror Inc.(Akufen) - Horrorama (Revolver Records 010)

:)

Origineel geplaatst door Knaller
Dan moet je deze zeker checken:

Horror Inc.(Akufen) - Horrorama (Revolver Records 010)

:)
die ken ik dus al :)
:halleluja

Sami Koivikko (Shitkatapult-Strike) (techhouse)
Digitalverein a.k.a Lufth a.k.a. Offene Schleifen (Source Records) (dub-techhouse)
Danny Kreuzfeld (Thinnerism) (dubhouse/electronic)
Krill.Minima a.k.a. Falter (dubhouse/electronic)
Tim Hecker (Mille Plateaux/Substractive) (idm/electronic)
L'usine Icl (U-cover e.a) (idm/electronic/divers)
Indopepsychics (Progressive Form) (idm/electronic)
Erlend Oye (Source UK) (mix van pop/electro/e.a.)
Mikkel Metal (Echochord/Kompakt) (tech/dub/idm/electronic)
The Other People Place (Warp/Clone) (idm/electro/tech)

Paar andere lekkere imo, sommige zullen wel bekend zijn 8~

Origineel geplaatst door ProtoHuman
brr.. daar krijg ik nou kromme tenen van.

Sja, blijft dus allemaal persoonlijk. Ik vind Akufen ni echt boeieuh. Veel te technisch.
Ok, de act van Spooner is om te wenen, maar Fischer (de muzikant) raakt gewoon DE snaar)
WTF dat ze doorgebroken zijn.

Vind Akufen wel lekker, alleen vind ik dat hij teveel dezelfde sound gebruikt.

De release op revolver is een beetje anders, alleen de B kant heeft de typische Akufen sound, de A kant is anders en erg vet.

Origineel geplaatst door cyan_circle
oh poep, ik vergeet natuurlijk Kenji Kawai, componist voor Ranma 1/2, Patlabor, Vampire Princess Miyu en Ghost in the Shell

en Craig Armstrong!

IDD de man :P

en uhm... Sigur Ros, Mum, L'usine etc. zijn niet onbekend... Dat het Nederlandse muziekpubliek achterlijk is betekent niet dat ze dat overal zijn :P

(just kiddin')

mr Hellfish - Maakt Hardcoretechno vs HipHop.

Vind het zelf erg goede muziek en het is niet (altijd) zo als de meeste hardcore zwaar overdreven beuken, het is wel snel maar door de geluidjes die ze gebruiken is het niet zo opgefokt.

-
- heel het Def Jux label! goddomme wat een lekkere shit. fuck the neptunes, dit is hiphop!

Tering ik zit ff op kazaa te spotten waar jullie het over hebben..... maar deze zijn echt dope!!!!!

Mooie op gevoel groovende vette arragementen!!!!
Is dit bij de import shopen te koop??

Re: Welke artiest die niemand kent zou iedereen moeten kennen?

Origineel geplaatst door Breed
Je hebt vast er vast wel zo een... Zo pleit ik voor Acen. Veel mensen in de scene vinden binnen het genre zijn album '75 Minutes' beter dan Prodigy's eerste album.

Blij als ik was, dat ik iets in de richting van The Experience had gevonden hier, ben ik aan het downloaden geslagen, om beter te kunnen beoordelen, of dit album aangeschaft dient te worden. Helaas moest ik constateren dat die "veel mensen in de scene" poep in hun oren hebben. Het album "75 minutes" klonk inderdaad als "The experience" maar dan beduidend dunner, en minder goed gecomponeerd. Ik werd er niet blij van in ieder geval.

Origineel geplaatst door Catscan

-
- heel het Def Jux label! goddomme wat een lekkere shit. fuck the neptunes, dit is hiphop!

Tering ik zit ff op kazaa te spotten waar jullie het over hebben..... maar deze zijn echt dope!!!!!

Mooie op gevoel groovende vette arragementen!!!!
Is dit bij de import shopen te koop??

Jep

http://www.definitivejux.net

Das de shit, bijna alles van dit label is de bomb.......

RJD2
MR Lif
EL-P
Aesop Rock

Nog een aanrader: bijna alles van NINJA TUNE:

http://www.ninjatune.net

En bijna alles van stones throw records:

http://www.stonesthrow.com

Re: Re: Welke artiest die niemand kent zou iedereen moeten kennen?

Re: Re: Welke artiest die niemand kent zou iedereen moeten kennen?

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Blij als ik was, dat ik iets in de richting van The Experience had gevonden hier, ben ik aan het downloaden geslagen, om beter te kunnen beoordelen, of dit album aangeschaft dient te worden. Helaas moest ik constateren dat die "veel mensen in de scene" poep in hun oren hebben. Het album "75 minutes" klonk inderdaad als "The experience" maar dan beduidend dunner, en minder goed gecomponeerd. Ik werd er niet blij van in ieder geval.

Ik heb ook de tracks geluisterd en vond ze ook een stuk dunner dan the experience. Maar om even op Acen terug te komen........ik heb bergen loeiharde drum & bass tracks van die gast onder andere op bassbin records, ik kende ook geen oude dingen van hem daarvoor.

Back