Kraftwerk Inteview CD

thijs_ganger

897878100026
Er is een CD in de handel (geen bootleg) die heet Maximum Kraftwerk. Er staan volgens mij inteviews op.
Is er iemand die deze CD kent? Zo ja... is het wat?

Het gaat om
deze .

Ik ken het album ook niet. Op www.groove.nl kan je hem trouwens ook bestellen, da's dichter bij huis en scheelt weer wat verzendingskosten. Maar zelf heb ik niet onmiddellijk interesse. Op een biografie en achtergrondinformatie zit ik niet te wachten. Wel zou ik een DVD van het concert "Tour de France 2004" willen kopen maar dan moeten ze die eerst maken. Het optreden in Brussel is alvast niet gefilmd, misschien wel op een van de andere tourlocaties?

Bron
The unauthorised biography of Kraftwerk the full story with interviews + Free Mini Poster

Written by Tim Footman
Read by Nancy McClean
Background and Incidental Music by Amanda Thompson

This is a spoken word product and contains no original music by the artist. It is not authorised by the artist, their record company or management.

Voor zover IK weet is er wel een DVD van de 2004 tour.

"Live@Brixton Academy"

Verwacht niet teveel van het beel en geluidsmateriaal, opgeniomen vanuit het publiek. Wel erg vermakelijk om alles nog een keer terug te zien.Volgens mij zit er ook een soort greatest hit audioCD bij de DVD.

Ik heb deze oa. in eindhoven bij "Rare Records" zien staan

Back