Hoe gebruik jij Soundcloud.com

Hoe gebruik jij Soundcloud.com

• Ik luister alleen via Soundcloud en netwerk er wat met andere muziekmakers.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Enquete gesloten .
ik heb niet goed begrepen wat je bedoelde,je zij net zo goed als in je mail,dus over welk verhaal heb je het.

Om de zoveel tijd ontvang ik ook wel eens een mailtje van een of ander buro wat een muzikale dienst wilt leveren. Waarmee ik bedoel dat dit soort buro's niet alleen SC afstruinen, maar ook mensen via andere kanalen benaderen.

:okdan:

Ik kan me wel bij klinske aansluiten als het om het soort gebruik gaat. Af en toe even wat luisteren van mensen die ik volg. Daarnaast vind ik het delen van tracks via SounCloud wel heel gemakkelijk werken. Aan de andere kant merk ik heel duidelijk een shift in de manier van denken van de eigenaren van SC (of misschien was dit altijd al de strategie). Voorheen was het duidelijk een site voor muzikanten die gericht was op het delen van muziek. Nu is het duidelijk een site geworden voor instant consumptie door consumenten (zo noem ik het maar even). Waar het eerder een "doorgeefmedium" was, is het nu een bron geworden, een soort alternatief voor iTunes of zo maar dan met gratis content.

Mooi geformuleerd. Die omslag 2jaar geleden maakte soundcloud voor mij iets wat ik bijna dagelijks volgde naar iets dat ik 1keer per maand open..
Reposten en al dat gedoe, nergens voor nodig.
De nieuwe muziek van 300 "interessante" producers vond ik al meer dan genoeg.
Laat staan dat ik nu nog kan bijhouden wat iedereen repost? De bomen niet meer door de jungle zien ofzo :P

Back