Labeltips gevraagd

Scrape

Ouwe rot
Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met technonummers met een oldschool house sfeertje en invloeden uit de EBM, new beat en acid. Ik ben daarbij niet gehinderd door enige kennis van deze genres (behalve EBM dan) en heb gewoon een beetje mijn eigen ding gedaan.

Onder het motto van nooit geschoten is altijd mis, wil ik graag een klein label zoeken om de boel uit te brengen, of althans dat te proberen, maar alleen is nu het probleem dat ik dus geen enkel label ken in de technohoek...
Dus tips zijn welkom! :)

Hier zijn twee tracks. Op mijn souncloud vind je er nog meer:

8D

Geen labeltips voor je.

Wel lkkr oldskool, leuk :okdan:

Kun je SC url posten?

Op iOS devices wordt de SC plug in niet getoond op dit forum.

Als je er zelf in gelooft dan kun je het ook zelf doen. Er is een label dat je ondersteunt waar je de ondersteuning nodig hebt. Ze zitten in Haarlem, kunnen distributie voor je doen. Ook digitaal, maar je kan ook dàt zelf doen. Rijk wordt je er niet van ben ik bang, trots wel, denk ik.
Zij persen de plaat, jij betaalt. Dacht dat je voor 2 à 300 euro al een plaat hebt met een oplage van zo'n 100 stuks. Mooie hoes erbij maak je zelf qua vormgeving, of vraag Godspil (ff google'n) of een kunstacademie-meisje.
Lekker DIY.

Die lui heten Suburban.

Geen labeltips voor je.

Wel lkkr oldskool, leuk :okdan:

Thanks!

Als je er zelf in gelooft dan kun je het ook zelf doen. Er is een label dat je ondersteunt waar je de ondersteuning nodig hebt. Ze zitten in Haarlem, kunnen distributie voor je doen. Ook digitaal, maar je kan ook dàt zelf doen. Rijk wordt je er niet van ben ik bang, trots wel, denk ik.
Zij persen de plaat, jij betaalt. Dacht dat je voor 2 à 300 euro al een plaat hebt met een oplage van zo'n 100 stuks. Mooie hoes erbij maak je zelf qua vormgeving, of vraag Godspil (ff google'n) of een kunstacademie-meisje.
Lekker DIY.

Die lui heten Suburban.

Bedankt Enzo, daar zal ik eens naar kijken. Vormgeving heb ik geen kaas van gegeten, dus ik zal Godspill ook eens bestuderen, al zal het qua budget eerder een 'kunstacademiemeisje' worden zoals jij het noemt. :)

Nouja, ik hoor wel eens investeringsbedragen, weet niet of het zo veel exact kost. Ik heb twee kunstacademies afgerond, kan eventueel wel iets voor een hoes maken in overleg met jou? Pb me dan even.

Ik ga even verdere info inwinnen

To be continued....

Ben wellicht wat naïef geweest. Ik had aannames en incorrecte info waardoor mijn bijdrage in deze thread niet helemaal klopt. Sorry.

Weet iemand iets over MotorWolf uit Den Haag?
Die hebben enkele jaren geleden ook een tijdje kleinere oplages geperst, maar hun site staat op under dcentruction..

@Smackos; als je dit leest heb je een idee? Voor zover me bekend is Guy een goede bekende van je..

edit: Zonde Enzo, dat Suburban klonk erg doed.(2 good 2 be thru ;))

Motorwolf is toch een dochter van Bunker? Beetje Blauwe Aanslag op je releases kan geen kwaad... ;)

Zonde Enzo, dat Suburban klonk erg doed.(2 good 2 be thru ;))

Wellicht lekker onbevangen bellen met je idee / vraag, MonoTron, kijken waar het schip strandt.

Back