Fear is My Supreme Commander

De mix laat behoorlijk te wensen over, maar over de stijl wil ik wel zeggen dat het me meteen - op een goede manier - aan front242 en een beetje swans deed denken, en daar was ik vroeger wel heel erg fan van. Zit op de goede weg dus zeker doorgaan!!!

Op het forum en op internet kun je tips vinden voor het bewerken van je vocalen, daar kun je wat mij betreft de snelste winst mee behalen.

Succes! :okdan:

klinkt een stuk beter...:okdan:

ik zou trouwens wel wat meer variatie in de songstuktuur aanbrengen...

:mega:

Ook bij deze mix: de vocalen mogen echt ruiger, overdubs, delays, go creative.

En af en toe wat variatie door wat dingetjes weg te laten..

Ook algemeen nog erg droog qua inzet reverbs en delays etc.

Ik denk dat het wel de moeite loont om meer tijd in deze track te stoppen en hem verder af te maken, voor jezelf als leerervaring en omdat het volgens mij in de kern een goeie track kan worden. :kroon:

Orginaliteit qua genre +1

dank adDM, ja variatie wordt veel opgemerkt en ja, dat is een verbeterdingetje.... bij veel nummers...

dat mijn manier van mixen echt beter moet, ik zal het niet ontkennen; ruigere vocalen, mijn stem moet ik weer oefenen. ik begrijp je opmerkingen, zeker over de variatie, maar ik vind het vocaal niet onaardig, ja het kan beter..

nee, ik houd het simpel, dank voor je kompliment, en dat alles scherper kan en moet en mag, jazeker!

ineens moet ik denken aan wat ik heel lang geleden deed, ik deed alleen de zang, de tekst, en de performance... muziek was van almar en marc bijl. ik had alleen adviesinvloed.

nu snap ik de associatie; ruigere vocalen;

https://www.youtube.com/watch?v=6JIggfe1spY

Laatst gewijzigd:
Back