geluidskaart met meer outputs

Origineel geplaatst door koediman
bedankt! 8)

vooral dat stukje tussen 15:00 en 16:00
welke apparatuur gebruik je om die delays te maken?
ik kan met ohmboyz hele leuke dingen doen, maar dit klinkt lekker!!!

Origineel geplaatst door Kikker
vooral dat stukje tussen 15:00 en 16:00
welke apparatuur gebruik je om die delays te maken?

in dat stukje zit een copycat (digitale moderne versie van het oude model)... volgens mij gaatie nog door een phaser en zit er ook wat galm op...
die copycat was meegebracht door de gast met wie ik die track samen gemaakt heb... zelf heb ik die dus helaas niet standaard staan... ben wel op zoek naar een oude analoge versie (mede door de ervaringen met de moderne versie dus) daarmee kun je nog vetter feedbacken!

jouw link werkt trouwens niet.... "cannot find server"

in dat stukje zit een copycat (digitale moderne versie van het oude model)... volgens mij gaatie nog door een phaser en zit er ook wat galm op...
die copycat was meegebracht door de gast met wie ik die track samen gemaakt heb... zelf heb ik die dus helaas niet standaard staan... ben wel op zoek naar een oude analoge versie (mede door de ervaringen met de moderne versie dus) daarmee kun je nog vetter feedbacken!

jouw link werkt trouwens niet.... "cannot find server"

cool, heb de link al aangepast moest http://members.lycos.nl/herteneus/ zijn
ben nu bezig met een track, daarbij stuur ik de drums en de bass door een ouwe tapedeck, klinkt erg lekker, en kan ik tenminste DE lee perry truck gebruiken... :peukie:

vette track!... komt die melodica ook uit fruityloops???... echt te gek hoor! :peukie:

bedankt!
zit echt te wachten op die korg microcontrol kan ik tenminste de delays live tweaken

de bass en de melodica zijn soundfonts, gedownload op http://www.dubroom.com
het orgel is een b4 van native instruments

mmm... ik heb soundfonts altijd kunnen ontlopen totnutoe, maar als er zo'n vette melodica meegemaakt kan worden zal ik toch maar moeten heroverwegen...

zou ik wel doen
de soundfont die ik gebruik was nog een lite versie, als je je registreert op die site kun je nog een betere downloaden

ik zit al midden in het registratieproces vanwege die sf!!! :okdan:

is trouwens helemaal een mooie site, staan echt leuke tips op enzo

Terratec EWS88 MT met 8-in 8-out break-out box en nog betaalbaar ook, namelijk 'adviesprijs' €399,- euro

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Terratec EWS88 MT met 8-in 8-out break-out box en nog betaalbaar ook, namelijk 'adviesprijs' €399,- euro

gr. Mario

koop er 2, stack ze (kan vast wel!) en je hebt 16 ins en outs :)

met de phase 88 (die ook niet zoveel kost) kan dit sowieso wel geloof ik

Back