Als (ooit) mijn zolder klaar is, ga ik mijn DX7II (of aan te schaffen EX5) alsMIDI keyboard gebruiken, of een groot uitgebreid MIDI controller kopen.
Tot die tijd wil ik bij mijn computer in de woonkamer een kleine controller.
Daar wil ik niet te veel aan uitgeven, omdat dit een tijdelijke oplossing is.
Maaaaaar, klopt die denkwijze eigenlijk wel?
Is het niet een beter idee om nu meer functionaliteit op die kleine controller te nemen, en die dan naast de DX7II te gebruiken? Kunnen die goed samenwerken (mergen???) alsof ik een groot keyboard met veel controlers heb? Kan de DX7II gewoon in de MIDI in van een controller en dan via de USB tegelijkertijd met de toetsen/draaiknoppen/e.d. van de controller werken?
Hoe zit dat eigenlijk, wat is een goede opstelling, etc...
Thx,
Michel
P.S. Ter info, ik heb op dit moment 2 synthmodules (TG77 en Morpheus), kan er best een bijkomen, en wil verder met VSTi aan de gang.
Tot die tijd wil ik bij mijn computer in de woonkamer een kleine controller.
Daar wil ik niet te veel aan uitgeven, omdat dit een tijdelijke oplossing is.
Maaaaaar, klopt die denkwijze eigenlijk wel?
Is het niet een beter idee om nu meer functionaliteit op die kleine controller te nemen, en die dan naast de DX7II te gebruiken? Kunnen die goed samenwerken (mergen???) alsof ik een groot keyboard met veel controlers heb? Kan de DX7II gewoon in de MIDI in van een controller en dan via de USB tegelijkertijd met de toetsen/draaiknoppen/e.d. van de controller werken?
Hoe zit dat eigenlijk, wat is een goede opstelling, etc...
Thx,
Michel
P.S. Ter info, ik heb op dit moment 2 synthmodules (TG77 en Morpheus), kan er best een bijkomen, en wil verder met VSTi aan de gang.