Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

bedankt, ik gebruik eigenlijk nooit swing 't is meer 't slordige knippen van drumloops wat 't charme brengtGebruik je swing op de hats? Experimenteer ook eens met verschuiven van de gehele hat track met een paar milliseconden naar voor of achter voor extra groove.
Op sommige punten kan een extra drumfill aan het eind van 32/64 welkom zijn.
Wel grappig, toen ik de track samen met het youtube clipje zag vond ik m opeens beter klinken. Mindfuck.
ik ookIk vind hem lekker!
bedankt! deze track is inderdaad ontstaan door het gemis aan goeie breakbeats met inderdaad the chemical brothers en bomb the bass als inspiratie. Het ambachtelijk knippen en plakken van geluidjes...I love it! (Al mijn tracks staan overigens op bandcampErg fijn dit. Heerlijke roller. Er komen veel tracks voorbij op synthforum waar ik veel op aan te merken heb of die ik na een paar seconden weer skip omdat het kant nog wal slaat maar dit hier niet. Hij pakt je metteen bij je kloten en laat tot het eind niet meer los.
Hij zit wat productie betreft ook goed in elkaar en de geluiden vind ik origineel.
Ik mis dit soort muziek tegenwoordig.. alles van een beetje kwaliteit heeft een housebeat tegenwoordg. Overigens bewijzen de Chemical Brothers dat breakbeat muziek de tand des tijd doorstaat.. hun nieuwe album vind ik ook goed met name het nummer Go.
Kan ik deze klapper ergens kopen of downloaden? Ik wil deze wel in mijn DJ set.
..en het smaakt naar meer![]()
)(Al mijn tracks staan overigens op bandcamp)
Jij bedankt!hebbes, dank
thanksNice....
Ik kreeg geen fatsoenlijke SID emulator gevonden dus toen ben ik zelf gaan knutselen.Hoe heb je die 8-bit sounds gemaakt? Waarmee?
enjoy the ride my friendJup heerlijke rollercoaster vibe!
Erg genoten hier!! Woooooppp Wooooop.
ik dacht nog zal ik nou wel of niet die hoover d'r in gooien...gelukkig valt 'ie goedDoet me aan de prodigy denken, erg vet zeg! Breakbeats zijn altijd dope :-)
Die juno-sound doet het ook erg goed!

Der_Mantie approves this track.[/B]![]()