SID VST Plugin

rez

Analoog
Hoi,

Bestaat er misschien een VST plugin helemaal gericht op de SID chip? En (ik zeg maar omdat ik Nederlander ben) freeware?
Er is wel een plugin met de naam Quantum64 maar ik kon verder niet 'DE VST SID EMULATOR' :) of iets dergelijks vinden. Verder niets mis met de Quantum64 plugin.
Er is ook QuadraSID demo version. Dit zou het moeten zijn denk ik, maar ik krijg de plugin nog niet aan het werk. Alleen als je met de muis klikt op de plugin keyboard. Vanwege de demoversie neem ik aan.
Eventueel nog andere op SID lijkende pluginnetjes?

Doei,
(Newbie) Rez.

Stop je zoektocht bij de Quadrasid. Hele gave plug-in.

Werkt goed, met weinig CPU load, en die karakteristieke sound. Aanrader !

Re: SID VST Plugin

Origineel geplaatst door rez
Er is ook QuadraSID demo version. Dit zou het moeten zijn denk ik, maar ik krijg de plugin nog niet aan het werk. Alleen als je met de muis klikt op de plugin keyboard. Vanwege de demoversie neem ik aan.
Eventueel nog andere op SID lijkende pluginnetjes?

Doei,
(Newbie) Frank.
Er komt een OctaSID uit van refx. :) 8 SIDs

Wist ik nog niet Johhny.

Zou wel erg leuk kunnen gaan worden. Refx ben ik wel enigszins fan van. Die Juno van ze vind ik ook erg goed. Ik hoor er nooit iemand over, maar het was voor mij echt reden genoeg geen 'echte' Juno te kopen.

Origineel geplaatst door Niels
Stop je zoektocht bij de Quadrasid. Hele gave plug-in.
Werkt goed, met weinig CPU load, en die karakteristieke sound. Aanrader !

Inmiddels heb ik beter door hoe de Quadrasid werkt en inderdaad. Dit is wat ik moest hebben.
Vroeger op de C64 zelf was ik geen held met het muziekmaken, maar nu wel met Cubase en Quadrasid. (yeah right :))

Newbie Rez.

Re: Re: SID VST Plugin

Re: Re: SID VST Plugin

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er komt een OctaSID uit van refx. :) 8 SIDs

Klinkt niet slecht Johnny. (hoop ik ;))

Rez.

Re: Re: Re: SID VST Plugin

Re: Re: Re: SID VST Plugin

Origineel geplaatst door rez
Klinkt niet slecht Johnny. (hoop ik ;))

Rez.
Hij schijnt zelfs SIDstation patches te kunnen lezen.. Maar of ik dat nu moet geloven is natuurlijk weer een tweede!

Weet je wat tof zou zijn... Als ze zouden maken dat je eens in x maanden al je patches kwijt zou zijn. :)

Origineel geplaatst door Niels
Wist ik nog niet Johhny.

Zou wel erg leuk kunnen gaan worden. Refx ben ik wel enigszins fan van. Die Juno van ze vind ik ook erg goed. Ik hoor er nooit iemand over, maar het was voor mij echt reden genoeg geen 'echte' Juno te kopen.

helaas werd hun juno van hun site gehaald... problemen met roland=(

en ik kan die plugin nie meer terug vinden op mijn hd
=( =(

maar als hun sid plugin zo goed is als de juno kameraad... *KWIJL*

;)

-cloudy

Back