'Pacific Ocean" Experimentele Track

chrizz

.
Ik (Chrizz) en Newstyle-Sascha zijn bezig aan een track "Pacific Ocean". Hoewel er nog niks afgemixt is (de opbouw van de track hebben we ook nog niet doordacht) en dit een kleine "preview" is van de originele compositie, wilden we toch even graag wat feedback horen.

dus komt u maar:peukie:

Heej, ik vind het idee van je nummer echt vet! Maar dat geluidje wat er rond 1.10 in komt suizen, dat maakt de track een beetje... dood, gebruik het om de boel op te voeren naar een nieuw niveau want nu is het te dominant, even een ideetje wat ik dus helemaal te gek zou vinden: Laat die chille lounge-beat eens flink drum en beezen na het erin-suis-geluidje, gewoon de beat die je nu hebt knippen en op 2 keer de huidige snelheid een retengeile drum en bees-groove van maken. Oja, en een baslijntje, dat mag er ook best in.

:biertje: dont get me wrong, ik ben om een of andere reden erreg enthousiast over dit brouwsel, maak er wat van!

ja, we zijn flink met die samples aan het schuiven die zware drums maakt het ook een beetje dood klopt, maar ik wil er best een lekkere d&b track van maken. Ik ga aan het werk:)

whé, dit is wel een kewle track! 't eerste minuutje vind ik een beetje saai, past niet echt bij de rest. Maar daarna wordt zeker wel kewl! mooie drumetjes etc, lekkere drive! Wanneer komt de volledige versie?

Back