Nicolas 2000
It's a household name
Iedereen mag vragen wat ie wil natuurlijk, maar als ik morgen voor een ms20 oude filtertype 2500 euro ga vragen zal ik ook commentaar krijgen
Dan doen we dat morgen gewoon allebei, en is het plots de waarde.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen mag vragen wat ie wil natuurlijk, maar als ik morgen voor een ms20 oude filtertype 2500 euro ga vragen zal ik ook commentaar krijgen

2-3k hebben nog geen gebufferd klavier als ik het goed heb, dat zal wel wat uitmaken in hoe euhm "organisch" het geheel klinkt.
Ja dat zal het zijn ..
Zijn ook andere aanpassingen geweest in de lange looptijd van de mini's
Misschien zit het daar in ?
Maar als de kleine verschillen in klank belangrijk voor je zijn, lijkt de enige methode me om het per exemplaar gewoon te proberen voor aankoop.
tsja,
op MP iets verkopen, en dan de honderden zeikers over je heen laten komen die toch menen dat je hem wel voor een kwart wilt verkopen.....
ik zet tegenwoordig op MP ook alleen nog maar dingen te koop voor de topprijs, ik ben er zogezegd klaar mee..........
![]()

@egres: financiële investering bedoel je? Als muzikale investering vind ik het zowat het beste wat je kan doen op synthvlak. En financieel...ze gaan nooit minder waard worden, dus eigenlijk zijn ze gratis.Dat ze niet om de 3 jaar overkop gaan kan ik niet van wakker liggen. Ik moet er niet aan verdienen, als hij waardevast is, is dat al heel mooi voor mij. En bij deze prijzen lijkt een paar honderd euro stijging in een paar jaar erg weinig.

Wie koopt zoiets vraag ik mij af.
nou bv iemand die die nieuwe alternatieven van moog naar niks vindt klinken
ik heb ook liever de source dan de mini. vanwege het rocky-er geluid, patch memory, prijs, afmeting, sequencer arpeggiator etc.

nou bv iemand die die nieuwe alternatieven van moog naar niks vindt klinken
ik heb ook liever de source dan de mini. vanwege het rocky-er geluid, patch memory, prijs, afmeting, sequencer arpeggiator etc.