[India Chill] Wat vinden we hiervan?

AOR

Ouwe rot
Toch maar weer even van de house afgestapt met dit als resultaat:

AOR - Indicus

Benieuwd of mensen dit ook kunnen waarderen. Comment zoals altijd welkom, daarom post ik de track.

[lengte 5:33 & kwaliteit 160 kbps]

ja, dat soort percussie is altijd erg cool!
mooie akkoorden ook
ik zou 't wel leuker vinden als er op een gegeven moment wat meer bij kwam

Kijk, dit is nu muziek die ik zou draaien op zo'n avond dat ik vermoeid van het werk, thuis in de zetel zit. Licht uit, hoofdtelefoon op, kinderen al het bed in, wierrookstokje aan ... en dan wegmijmeren ... de zorgen van de dag vergetend ... helemaal ontspannen.

Als je het echter wil gebruiken voor echt naar te luisteren, dan vind ik het iets te langdradig. Toch vind ik de ritmes echt goed. Zijn het loops of heb je alles zelf geprogrammeerd. De akkoorden zijn lekker new age-achtig en sfeervol. De vocals doen me soms aan Enigma denken en komen goed tot hun recht.

Het komt er dus een beetje op neer waarom je die muziek op dat moment beluistert.

In ieder geval knap gedaan :okdan:

:doei:

Nummer is inderdaad erg chill, iets te chill naar mijn idee. Ik vind het nummer een beetje kaal, er mag van mij wat meer dynamische opbouw in. Sounds zijn opzich best lekker, maar er zouden van mij her en der nog wat meer breder en warmer klinkende sounds in mogen. De mix is ook wat slapjes, komt misschien door de kale sound?

Origineel geplaatst door acoustiventure
My kind of track, Alex!
Waarmee gemaakt?:dj:

Met Reason, Recycle en Soundforge.

Origineel geplaatst door Bahamut
ja, dat soort percussie is altijd erg cool!
mooie akkoorden ook
ik zou 't wel leuker vinden als er op een gegeven moment wat meer bij kwam

Ik ga er sowieso nog allerlei vage bliepjes doorheen gooien, maar ik wilde hem verder niet al te lang maken.

Origineel geplaatst door Googol
Erg mooi gedaan hoor.
opbouw is het woord en lekker de sound.
:okdan:

het woord? :D Als in 'WORD UP'?

bedank he?

nice chill

nice chill

Lekker soundje , ik hoor liquid grooves(sample cd) of niet?:geslaagd:

Zou het naar mijn mening drukker maken, wat meer commercieler, dan kom je er ook verder mee.
Mja dat mijn mening dan he, ik wil altijd wel dat mijn track ergens in een disco kan afgeven en dat ze hem dan draaien.
Doe ik altijd als ik een nieuw liedje heb, ff naar disco, die kennen mij al onderhand.

Al met al ist een goed begin, maar er kan meer van gemaakt worden.(enigma style)

ik vind dit echt geweldig! heeft een plaatsje gekregen in mijn chill out verzameling. Alles klopt, het sfeertje staat als een huis. Alleen het einde had in mijn ogen wat beter gekund. eindigt nu wel heel erg abrupt :)

Graag meer van dit soort tracks :halleluja

hele fijne chill !
bedankt voor de track

Re: nice chill

Re: nice chill

Origineel geplaatst door darkxceed
Lekker soundje , ik hoor liquid grooves(sample cd) of niet?:geslaagd:

Zou het naar mijn mening drukker maken, wat meer commercieler, dan kom je er ook verder mee.
Mja dat mijn mening dan he, ik wil altijd wel dat mijn track ergens in een disco kan afgeven en dat ze hem dan draaien.
Doe ik altijd als ik een nieuw liedje heb, ff naar disco, die kennen mij al onderhand.

Al met al ist een goed begin, maar er kan meer van gemaakt worden.(enigma style)

Wel gesampled, maar niet van die CD.

Ik ga zoals je al aankaart de track wel meer opvullen, want het zijn eigenlijk nog maar een paar sporen.

Geef jij hem af in de disco ok?

Origineel geplaatst door quifster
ik vind dit echt geweldig! heeft een plaatsje gekregen in mijn chill out verzameling. Alles klopt, het sfeertje staat als een huis. Alleen het einde had in mijn ogen wat beter gekund. eindigt nu wel heel erg abrupt :)

Graag meer van dit soort tracks :halleluja

Omdat jij het zegt, ga ik er wat aan doen. Hij stopt inderdaad wel ..... ineens. Dacht er niet hetzelfde over, maar ik ga er wat aan doen. Linkje geven als die klaar is?

sorry voor late reacties en omhooghalen van topic, maar ik was een hele tijd offline

groet lex

Ja ik laat mijn muziek als ik het goed genoeg vind draaien in een disco.
Ik woon in nederweert, en daar is een disco de madeira, en in weert de carte blanche.
Zorg dat ik wel wat vantevoren ben want anders draaien ze um misschien niet.
Eerst willen ze hem met minder publiek draaien, en als ze hem goed vinden draaien ze hem nog es als het druk is, dan weet je ook zeker dat de dj hem goed vind.
Als ze in het begin wel zeggen van, klinkt goed blablablabla, en niet later draaien dan weet je wel genoeg.

nja misschien een tip.

Voor mij 1 van de beste extase om eigen muziek te horen met publiek die daar wild van wordt.

is wel een lekkere chill track.
opbouw ed. allemaal zeer mooi.
maar ik heb het gevoel dat ik op iets zit te wachten.
een simple trage zware beat (ala BOC) zou hem wel
lekker doen loskomen. maareh vinnem zo ook wel goed :halleluja

Back