schuifpotentiometers 50k log 6cm

Status
Please reply by conversation.

2206

www.florisvanhoof.com
kan iemand me aan schuifpots van 50kOhm en log (=audio) met een travel van 60mm helpen? des te sneller des te beter.

Elak, Rato, Gentronics (electrobron), Gotron en Conrad hebben ze niet...

check TME uit polen eens, is sowieso de goedkoopste met componenten!

Interessant, had er nog niet van gehoord, jij er kennelijk goede ervaringen mee ?

Zou leuk zijn om een soort Th*m#nn-equivalent te hebben voor electronica-componenten:
snel, goed, redelijk geprijst & free shipping vanaf bepaald bedrag.

Zou leuk zijn om een soort Th*m#nn-equivalent te hebben voor electronica-componenten:
snel, goed, redelijk geprijst & free shipping vanaf bepaald bedrag.

Tja, buiten de 'grote jongens' (Mouser, Farnell), zijn er maar weinig die nog hele voorraden thru hole hebben. Dan kom je al snel bij wat kleinere verkopers die dan hele specifieke dingen nog wel hebben, maar weer lang niet alles.

Mouser heeft ze overigens: http://nl.mouser.com/ProductDetail/Bourns/PTA6043-2010CIA503, dus afhankelijk van hoeveel je er nodig hebt heb je misschien alsnog gratis verzenden.

Tja, buiten de 'grote jongens' (Mouser, Farnell), zijn er maar weinig die nog hele voorraden thru hole hebben. Dan kom je al snel bij wat kleinere verkopers die dan hele specifieke dingen nog wel hebben, maar weer lang niet alles.

Mouser heeft ze overigens: http://nl.mouser.com/ProductDetail/Bourns/PTA6043-2010CIA503, dus afhankelijk van hoeveel je er nodig hebt heb je misschien alsnog gratis verzenden.

Allereerst schaam ik me roD, geprijsD moesD tad naduurlijk zijn ! 8)

Tijden terug wel bij grote jongen RS besteld, is weer hele tijd terug, en van die andere grote jongens heb ik (mogelijk ten onrechte) de indruk dat het daar niet praktisch is wegens minimum order bedrag.

Heb nu Banzai (in DE) in gedachten voor een te gaan maken order, maar ik zal ook die TME nog checken.

Status
Please reply by conversation.
Back