a (deep dark) forest - Ent Edit

n0_key

wazzaaa!
Op een ander forum waar ik rondhang ooooooooooooohhhhh!!!, ik weet het, stout, hebben we het idee opgevat om een midifile remix te organiseren. Elke deelnemer krijgt dezelfde midifile en dat wordt dan gebruikt als basis voor een track. Er zijn een aantal tracks aangedragen en uiteindelijk is de keuze gevallen op The Cure - A Forest.

Nou, omdat ik eindelijk mijn spullen aan heb gesloten, heb ik ook maar meegedaan, en dit is het resultaat:

a (deep dark) forest - End Edit

Ik ben nog niet tevreden, maar ik heb ook geen zin om verder te gaan, ben het nummer ff zat en eind deze maand is de deadline. Laat maar weten wat jullie er van vinden, ik ben benieuwd!

Origineel geplaatst door Googol
Lekker nummer hoor.
Die loop komt (qua bass) wel erg dicht in het bereik van de bass-line.
Het nummer boomb nogal veel (naar mn menig).
Voor de rest erg lekker
:okdan:

Thanks voor je reactie. Idd, in het laag zit het een beetje rommelig. Ik heb al wat laag eruit gedraaid op de bassdrums, maar ik denk dat ik ze samen een tikkie moet compressen ofzo, wordt het drums/bass gedeelte ook wat meer een geheel.

Feit is wel dat als je speakers dit aankunnen en genoeg definitie hebben in het laag, het een lekker diep bottom-end heeft :D

vind 't 303 achtige geluidje soms wat iri, en in de opened hitat (?) zou iets meer variatie mogen. Iets meer kick erbij en hij loopt prima dacht ik.

MINIMALISTIX -A FOREST

MINIMALISTIX -A FOREST

Hey allen,

daar ik ooit meegewerkt heb aan een remix van THE CURE A FOREST voor de groep
MINIMALISTIX en er best trots op was en nog steeds ben stel ik voor ook die versie es
te beluisteren....

Groeten

PS mijn vorige poging om te antwoorden mislukte en staat nu apart in een tread:stupid:dj:

Meer kick? Ik weet niet waar je op afgeluisterd hebt, maar erg veel meer kick lukt niet hoor... Ennuh, mijn M3X vergelijken met een 303 doet wel een beetje zeer :D

Wat die variatie betreft heb je misschien wel gelijk, ik zal nog eens kijken dan.

Re: MINIMALISTIX -A FOREST

Re: MINIMALISTIX -A FOREST

Origineel geplaatst door M.Whitman
Hey allen,

daar ik ooit meegewerkt heb aan een remix van THE CURE A FOREST voor de groep
MINIMALISTIX en er best trots op was en nog steeds ben stel ik voor ook die versie es
te beluisteren....

Groeten

PS mijn vorige poging om te antwoorden mislukte en staat nu apart in een tread:stupid:dj:
Tja, dat vinnik dan wel weer een beetje jammer. Ik bedoel, als je zonodig credits nodig hebt, doe dat dan even in een eigen draad. Of heb op z'n minst dan nog het fatsoen wat opbouwende kritiek te leveren, want hier kan ik natuurlijk helemaal nix mee. Beeeetje zielig hoor, stel je voor dat een ander wat leuks over z'n track hoort...

:bekdicht:

A forest

A forest

Ik bedoelde wel dat je eventueel die versie es kon beluisteren om misschien nog ideeen op te doen.....=(

Sorry als u het misbegrepen hebt

PS 1 NEE ik heb de credits nie ZO nodig
PS 2 Ik probeerde te helpen door een ander voorbeeld aan te halen (hulp mislukt blijkbaar)
PS 3 Heb uw versie beluisterd en vond ze wel goed.....enige wat voor mij nog mooier kan is het
meer effect gevoel en misschien andere snaredrum....de stem vind ik origineel en zo ook de
benadering
PS 4 Dit is mijn eerlijke mening dus breek me nu niet trug af DANKU

Re: A forest

Re: A forest

Origineel geplaatst door M.Whitman
Ik bedoelde wel dat je eventueel die versie es kon beluisteren om misschien nog ideeen op te doen.....=(

Sorry als u het misbegrepen hebt

PS 1 NEE ik heb de credits nie ZO nodig
PS 2 Ik probeerde te helpen door een ander voorbeeld aan te halen (hulp mislukt blijkbaar)
PS 3 Heb uw versie beluisterd en vond ze wel goed.....enige wat voor mij nog mooier kan is het
meer effect gevoel en misschien andere snaredrum....de stem vind ik origineel en zo ook de
benadering
PS 4 Dit is mijn eerlijke mening dus breek me nu niet trug af DANKU

Kijk, das al beter. Idd een misverstand dus. Je eerste post gaf een heel ander id. Thanks voor de feedback :okdan:

Overigens vond ik die Minimalistix versie niet onaardig. Beetje te trancy voor mijn smaak, maar wel netjes verzorgd...

eRG :okdan: mAAR OM EERLIJK TE ZEGGEN KRIJ IK BIJ JE STUKJE HELE ANDERE IEDEEEN! kUN JE VOLGENS MIJ WEL EEN HEEL ANDER VET NUMMER MEE MAKEN.

Back