Recto
Sambal bij?
Ik heb een probleem met m'n 3 weken oude Terratec EWX 24/96.
Ik krijg nl. geen stereo input voor elkaar in Cubase VST 5.1.
Ik heb alles gedaan zoals het moet met installatie en alles werkt verder ook. Behalve de linker input onder Cubase.
Ik heb de laatste drivers gedownload maar dat helpt ook niet.
Het is als volgt, als ik het controlpaneel van de EWX open dan is er niets aan de hand. Dan heb ik gewoon links en rechts input. De VU meters slaan uit en ik heb gewoon links en rechts geluid.
Echter, als ik dan Cubase VST open en ik ga weer terug naar het controlpaneel van de EWX, dan is de Linker Input
"GE-MUTE".
Zet ik hem weer aan, dan doet ie't weer, ga ik echter naar Cubase, floep, weer ge-mute.
:confused:
Wat doe ik niet goed?
VST Inputs staat ook goed, echter bij EWX 24/96 Analog in Left en Right staat er bij Right geen Right maar ..ht
(links staat er wel gewoon in z'n totaliteit)
What the **ck is dat?
Iemand hetzelfde probleem? Of oplossing?
Alvast bedankt.
PC =
P4, 2,4 GhZ
512 MB
Win Xp
Ik krijg nl. geen stereo input voor elkaar in Cubase VST 5.1.
Ik heb alles gedaan zoals het moet met installatie en alles werkt verder ook. Behalve de linker input onder Cubase.
Ik heb de laatste drivers gedownload maar dat helpt ook niet.
Het is als volgt, als ik het controlpaneel van de EWX open dan is er niets aan de hand. Dan heb ik gewoon links en rechts input. De VU meters slaan uit en ik heb gewoon links en rechts geluid.
Echter, als ik dan Cubase VST open en ik ga weer terug naar het controlpaneel van de EWX, dan is de Linker Input
"GE-MUTE".
Zet ik hem weer aan, dan doet ie't weer, ga ik echter naar Cubase, floep, weer ge-mute.
:confused:
Wat doe ik niet goed?
VST Inputs staat ook goed, echter bij EWX 24/96 Analog in Left en Right staat er bij Right geen Right maar ..ht
(links staat er wel gewoon in z'n totaliteit)
What the **ck is dat?
Iemand hetzelfde probleem? Of oplossing?
Alvast bedankt.
PC =
P4, 2,4 GhZ
512 MB
Win Xp