Midisport 4x4 onder XP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jezus!!!! na al deze reacties weet ik het niet meer.

ik wilde net een midisport 4 KEER 4 kopen maar nu twijvel ik wel heeeel erg!

ik heb cubase sx (en natuurlijk xp) weet iemand welke ik het beste kan kopen. mischien midex.......

Origineel geplaatst door Stitch
Hallo mensen,

ik heb nog eens zitten freubelen, maar het heeft niets mogen uithalen.. ik word hier een beetje moedeloos van want op de verpakking staat toch echt XP-compatible!?? Ik heb M-Audio al gemaild maar ik heb helaas nog niks gehoord van ze. Ik heb alles al geprobeerd... nieuwste driver, alle andere USB eruit, USB poort gecheckt met ander apparaat...

Hoe kan ik trouwens tjekken of ie werkt.. want na een installatiepoging brandt de USB-led wel, maar doen de andere nix als ik mijn synth aanzet... ligt het misschien aan mijn programma.. ik heb de demo versie van Cubase XS geinstalleerd...

HELP ME ALSJEBLIEFT ;{ Ik wil muziek maken....

Greetz,

Stitch

Als het lampje brand, is hij dus wel goed geinstalleerd, die andere leds voor je midi apparatuur, gaan alleen branden als er midi aktiviteit plaatsvind op A,B,C,D.
Dus als je iets opneemt of afspeelt.

Check in je sequencerprogramma of er bij je midi instellingen de midipoorten worden weergegeven, zonee dan is er wel iets mis, zoja dan moet het werken.
Ik kreeg alleen het idee dat jij denkt dat alle lichtjes zouden moeten branden als je alles aansluit, maar dat is dus niet zo..

JAAAAAAAAAA!!!! :-)

JAAAAAAAAAA!!!! :-)

Beste muziekvrienden (dit klinkt erg ik weet het)..

Heden ochtend heb ik, nadat ik gisteren de winkel maar gemaild had of ik een andere interface kon ruilen, toch mijn MIDISPORT 4x4 aan de gang gekregen. Wat ik nu precies anders dan de andere 999 keer heb gedaan is niet duidelijk. Ik heb eerst de hardware wizard laten installeren zonder driver CD erin. De tweede maal wel met driver CD (ja dit ding moet je 2x installeren) en toen gaf ie tot mijn grote verbazing: dit apparaat is geinstalleerd!!! Nou, en blij dat ik was!!!

Kenny, ook bedankt voor je reactie. Het was dus eerst het USB-ledje dat brandde, maar nu hij WEL goed is geinstalleerd reageert hij wel op MIDI input en output en dat had ie nooit eerder gedaan. Ik denk ik deel het goede nieuws even met jullie. Maar goed... andere probleempjes komen in zicht: hele middag zitten freubelen en recorden: kan ik het niet opslaan... ook dit wist ik want ik heb de demoversie van Cubase SX. Vraagje:

- iemand nog tips omtrent sequencerprogramma's? Cubase SX is namelijk in de winkel slechts 729 Euri, en dat is voor mijn amateurstatus misschien iets te veel. Kan iemand mij iets adviseren? Dat brengt me meteen tot de tweede vraag:

- ik wil eigenlijk een module aan mijn Roland XP-10 hangen om zo wat meer geluiden te krijgen (logisch)... als ik op zoek ben naar lekkere vette trancegeluiden en fijne dikke strings... bij welke fabrikant kan ik het beste kijken? Toch Roland, Korg, E-mu.... of de Nord Lead or Modular... (die zijn beetje duur)...

Nou bedankt nogmaals voor al jullie reacties n.a.v. mijn gedoe met die midisport!!! thanx :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back