Soundflower of alternatief?

maestroJo

Nieuwkomer
Weet iemand iets over Soundflower?
Het lukt mij niet de laatste update te installeren. Ondertussen zit ik met storing in het geluid als ik samples probeer af te spelen.

Of zijn er betere alternatieven dan Soundflower..?;)

Ooit een poging gedaan om dit te gebruiken, ik wilde op de audio output van OSX plugins kunnen zetten.
Nooit goed werkend gekregen en op een gegeven moment was ik echt de kluts kwijt dus maar mee gestopt..

Ooit een poging gedaan om dit te gebruiken, ik wilde op de audio output van OSX plugins kunnen zetten.
Nooit goed werkend gekregen en op een gegeven moment was ik echt de kluts kwijt dus maar mee gestopt..

mocht je ooit nog een poging willen wagen, ik doe het als volgt..

selecteer soundflower 64ch als uitvoerende audiokaart in je mac of pc. selecteer binnen je DAW als audio input dezelfde soundflower 64 ch. maak een audio channel aan binnen je DAW en laat geluid binnenkomen van soundflower. Als je nu bijv iets over youtube afspeelt dan stuurt je mac/pc dat intern door naar je daw en als je daar de juiste input selecteert, hoor je gelijk wat je via youtube afspeelt. nu kun je plugins over je osx geluid zetten, recorden etc.

p.s. ik gebruik mac, wellicht dat ik voor de pc stappen over het hoofd zie maar het principe blijft denk ik hetzelfde

werkt perfect.

@topicstarter, ik heb die update niet gedaan maar het werkt bij mij nog soepeltjes.

Back