justin
Shauna
Kan iemand me mischien a.u.b in het kort en duidelijk vertellen wat nou precies de specs van een computer inhoud.
Wat is hun functie en gaat het om de snelheid of het geheugen,of iets anders.
Voorbeeld van divers geselecteerde onderdelen.
Dus wat houdt bijv. in een : (1) Asus P4c800?(875 chipset/800 mhz FSB)? wat houd mhz,chipset etc in en wat is het en functie?
,, ,, een : (2) CPU P4 2.6 Ghz?/800mhz? wat is het?en functie? etc.
,, ,, een : (3) 2x PC3200?/256 Meg wat is het?en functie?etc.
,, ,, een : (4) HD Western Digital 80gig?/8 meg cache? wat is het?en functie?etc.
Ben ik iets vergeten los van videokaart,geluidskaart.
Dit zijn ongeveer wel de standaar dingen van een computer niet?r wat is de functie van deze onderdelen,en wat houden ze in. Welk onderdeel heeft te maken met geheugen of snelheid? En wat hebben ze onderling metelkaar te maken?
Gaat me niet om het merk,maar gewoon om de onderdelen zelf.
IK hoop dat er iemand is die dit mij aub kan vertellen in het kort en niet te ingewikkeld.
Bedankt
Wat is hun functie en gaat het om de snelheid of het geheugen,of iets anders.
Voorbeeld van divers geselecteerde onderdelen.
Dus wat houdt bijv. in een : (1) Asus P4c800?(875 chipset/800 mhz FSB)? wat houd mhz,chipset etc in en wat is het en functie?
,, ,, een : (2) CPU P4 2.6 Ghz?/800mhz? wat is het?en functie? etc.
,, ,, een : (3) 2x PC3200?/256 Meg wat is het?en functie?etc.
,, ,, een : (4) HD Western Digital 80gig?/8 meg cache? wat is het?en functie?etc.
Ben ik iets vergeten los van videokaart,geluidskaart.
Dit zijn ongeveer wel de standaar dingen van een computer niet?r wat is de functie van deze onderdelen,en wat houden ze in. Welk onderdeel heeft te maken met geheugen of snelheid? En wat hebben ze onderling metelkaar te maken?
Gaat me niet om het merk,maar gewoon om de onderdelen zelf.
IK hoop dat er iemand is die dit mij aub kan vertellen in het kort en niet te ingewikkeld.
Bedankt

Laatst gewijzigd: