[Track] Fieberwahn

JSC

HOTSOUND
Old school trance track? "lekker snel" op 132BPM. Ik zit meestal rond de 122BPM met de italo/spacesynth.
Dus dit is wel ff wat anders.

Lekkere lange track ook.... :Z

Veel luisterplezier!

https://soundcloud.com/italo-space-dance-tracks/fieberwahn

Last edited by a moderator:
Haha, het beantwoordt wel aan alle verwachting die je mag hebben van jaren-90 dance/trance.

Al luisterend: Na dat korte breakje op 3:20 had ik wel iets meer verwacht aan ontwikkeling, een akkoordprogressie of een prominent element ofzo. Ik houd best van lange nummers, ook als ze heel subtiel opbouwen, maar dit is me een beetje teveel herhaling. Dat tomroffeltje is wel echt een beetje te kazig en komt ook wel erg vaak terug. En misschien dat je iets hoog uit de hats kan halen (of de hats gewoon wat zachter kan zetten). En na een minuut of zes vind ik het ook wel meer genoeg.

Toch verder wel een leuk trackje hoor.

ja, je hebt helemaal gelijk hoor....wilde m lekker vlak houden maar dit is wat teveel van t goede mag wel wat meer afwisseling in,en haal ik gelijk een stuk uit t midden weg... misschien dat ik er nog wat aan ga sleutelen. Bedankt voor t luisteren.Tof!

Ik vind hem eigenlijk heel erg lekker! Duurt even voordat ie op gang komt, maar vanaf zo'n 1:30 begint het smullen.

Wat Stupide zegt, even wat hoog eruit. Dat overheerst nu lichtelijk. En wat me mooi lijkt, is een stuk zonder drums, en de pad lekker sidechainen. En de boel mag misschien iets meer glijen.

Verder een heerlijke trip! :okdan:

Bedankt Dr. Ik Ben ook al bezig geweest met versie 2.0,die nu online staat en je suggestie gelijk maar toegepast, track blijf daardoor wel ruim 8 minuten. Nog maar een beetje pielen.... Thanks.

Back