Weer een nieuw persoon

EenHerman

Ingeburgerd
Hoi Allen,

Qua hobbies was ik tot voor kort vooral bezig met concertfotografie, en zodanig kwam ik op het Incubate festival een DIY Synth bijeenkomst tegen. Ik ging vooral langs om even gedag te zeggen tegen een maat die nu Koma Electrinics heeft en het zag er wel leuk uit.
Ivm het hebben van een vrij jong manneke was ik uberhaupt al op zoek naar een nieuwe hobby (ernaast) die ik meer vanuit huis kan doen.

Sindsdien heb ik me redenlijk ingelezen qua theorie en ben wat aan het solderen gegaan (hoewel niets nog werkt, komt wel). Ook heb ik wat patchblocks* gekocht en ergens in de nabije toekomst zal er ook nog een synthesizer inzitten. Ik twijfel alleen nog waar precies te beginnen.
Monofoon? Duofoon? Veel stemmig? Heb wat dat betreft wel een sterke voorkeur voor Analoog, of een combi (Digitale Oscilators/waveforms + Analoge meuk). Maargoed geen haast natuurlijk.

In het dagelijks leven doe ik dingen met data uitwisseling / data infrastructuur / etc.

Cheers,

Herman

*) Leuke dingen! En erg makkelijk te programeren. Midiblock is inmiddels besteld en zal binnenkort ook wel een klein midi keyboard toevoegen.

WELKOM

Back