Lik het of niet

tragmadat

vioo eh 'l
Even weer iets recht vanaf de snijplank
Lik het of niet
:W
https://soundcloud.com/spiralistik/tragmadat-superteaser-you-might-lick
:duivels:

Lekker knorrend basje, beat valt er lekker in ... dat droge stabje is lekker maar ik denk wel gelijk : delay ! ( want zo werk ik zelf namelijk :P ) Hi-hatje rond 2 minuten zou echt wat harder mogen wat mij betreft, zou het leuk doen denk ik . Dan de break, daar mis ik bekkens. op wat voor manier dan ook . Hoewel, als de kick er daarna weer bij komt is dat droge juist wel weer lekker.
Als het stabje er dan weer bij komt zou ik echt wat meer los gaan met open hats en bekkens/ percussieve synthshizzle oid. bv de stab langer door laten klinken met de envelope.
Er zou wat meer hoog in de mix mogen .

nou een hele rits kritiek ( opbouwend he denk er om :) ) maar ik lik hem wel :)

Zeker niet om lullig te doen maar waar monitor je eigenlijk op? Je maakt altyd interessante tunes maar het klinkt allemaal wel erg middy en dichtgeslibt.

alleen nog en zanger/zangeres die er "Hello" over heen zingt en het is klaar!

Lekker groovy.. vooral synthjes klinken erg fijn...

Qua mix zijn er wel wat dingen die iets teveel mid hebben.. (het stickje bv die layert met de kick later) maar sferische geluidjes hebben hier en daar iets tekort.. best wel een groot contrast.. clapje heeft ook iets te weinig detail bv.
Om nu te zeggen dat het middy klinkt vind ik niet helemaal het geval, mix heeft volgens mij eerder een dikke bult sub, iets te veel misschien wel..
Aan het eind ging raakt ik er een beetje uit qua groove maar da's vast een setup.. Ik vind em nu al lekker. :mega:

Kan me wel vinden in wat Man-t zegt.. al kan ik me nog niet echt iets voorstellen bij een delay op de stabs.. misschien iets van een korte tape delay.. :)

@AdDM 1 van mijn monitors is sinds augustus kaduuk dus heb ik nu alleen mijn oude hifi afluistering. Zeker niet optimaal dus probeer ik nog wat op de koptelefoon af te mixen maar het is allemaal niet optimaal. Als iemand begint over middy denk ik gelijk aan mijn discodip, helaas kan ik daardoor niet helamaal mijn gehoor vertrouwen. Een ander probleem is het feit dat nu alles uit de electribes komt, hoewel het er meerdere zijn blijft alles wel in de box. Misschien is het daardoor dichtgeslibt?

Ik denk dat ik gewoon wat diepte toevoegen en de mix nog wat opschonen in o.a. het midden :D

Een ander probleem is het feit dat nu alles uit de electribes komt, hoewel het er meerdere zijn blijft alles wel in de box. Misschien is het daardoor dichtgeslibt?

neem je alles dan in 1 keer als stereo-spoor op?

Denk sowieso wel dat leuke tunes waar de mix nog te wensen overlaat te preferen zijn boven perfect gemixte gare tunes 8~

ja man en ik krijg bijna de neiging iedereen die dat niet doet keihard te bannene
ofzeau :)
^^

Lekker knorrend basje, beat valt er lekker in ... dat droge stabje is lekker maar ik denk wel gelijk : delay
nou een hele rits kritiek ( opbouwend he denk er om :) ) maar ik lik hem wel :)

Hej daar kan een mens iets mee
TIJD OM DOOR TE LIKKEN
:engel:

gaat wel eind januari tweeduizendzestein

worre

x

Laatst gewijzigd:
Back