Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

HEb je weleens gekeken naar wie je volgers zijn? Denk dat je er twee van de drie uit kan knikkeren...

... je moet dan ook rustig opbouwen en de spanning opvoeren ipv er meteen met je blote billetjes boven op springen ;-) Wat dat betreft is je muziekpubliek net als een vrouw in bed... je moet dan ook rustig opbouwen en de spanning opvoeren ipv er meteen met je blote billetjes boven op springen ;-)

getverderrie, wat een irritant gedoe zeg !!
Ik denk dat je het "Spannender" kan krijgen door niet meteen al je "lagen" tegelijk aan te zetten maar misschien meer beetje bij beetje opbouwen.... of bv wat in te filteren.... in te faden....
Toch wel waardering voor je keuze om het zo 'wat sober' te houden en opzoek te gaan naar dynamiek in de soberheid. Wat BrZ zegt snijdt wel hout maar het licth er maar aan; in de jaren zestig, bijvoorbeeld, werden ook tracks gemaakt die heel lang zijn en weinig ontwikkeling (spanning so to say) hebben.
qua temp ligt jouw muziek me niet maar als je het op 94 / 98 bpm zou zetten vind ik in de tussenruimtes echt wel spanning ontstaan. Door je BPM keuze zijn voor mijn gevoel de tussenruimtes te kort voor spanning.
Ho meer tussenruimte, hoe meer ruimte voor fantasie / invulling van je publiek, i m o.
getverderrie, wat een irritant gedoe zeg !!
Wat vind je irritant gedoe? Hij vraag om commentaar en krijgt opbouwende kritiek... lijkt me juist iets positiefs toch?