video's:
#001: vind deze leuk, hou wel van wat minimale acid

van lengte ook ok
#002: je xoxbox als enige synth met een pattern van 1 noot is mischien een beetje té minimaal

een optie kan dan ook zijn om dat zo te houden en net heel veel variatie in je drums te brengen
#003: wel leuke sound, klinkt op het randje van vals maar dat is misschien nu net wat er cool aan is

beetje lang voor de weinige variatie die er in zit mss
#004: je meeblip en xoxbox zitten soms heel dicht bij elkaar qua sound in deze track, geeft een cool effect, ze lijken als het ware één te zijn. mocht je nu twee heel aparte melodieën hebben op de meeblip en xoxbox, dan kun je ze beter wat uit elkaar halen zodat beide melodieën afzonderlijk verstaandbaar zijn. ook best wel lang
#005: pattern op de synth vind ik niet zo bijzonder, kwestie van smaak natuurlijk
#006: heb wat moeite om het pattern op je MB-33 6 minuten lang uit te zitten
algemeen:
leuke set van gear die je hebt staan
een algemene opmerking op je tracks is dat ze vaak best wel lang zijn en er op zich niet zo enorm veel in gebeurt. ik hoor wel leuke dingen, maar ze slagen er niet in me de volledige lengte van je opname te boeien. je kan eens proberen te spelen met afwisselen tussen verschillende drumpatterns, afwisselen tussen pattern op je synth(s), verschillende synths een duidelijk afzonderlijke melodie geven (en die hoef je dan ook niet altijd samen te laten horen), ...
ik vermoed dat je bij het opnemen "in the zone" bent en lekker zit te tweaken zonder dat je zelf veel nood hebt aan variatie. doe ik ook regelmatig, maar ik heb ondervonden dat ik aan dat soort opnames zelf altijd beduidend meer plezier beleef dan dat anderen er aan beleven

ik ben meestal te lui om verder te raken dan dat stadium dus heb het opgelost door dan maar niet alles wat ik opneem hier ook te posten

muziek maken doe je niet per se voor anderen
moraal van het verhaal: denk dat het publiek wat meer variatie zou appreciëren, maar blijf vooral zelf plezier maken