Sorry maar ik schreef het een beetje verkeerd op....stel dat alle muziek zo tot stand zou komen...dat zou saai zijn. Ik houd van random....(je zou eens moeten weten) dus dat is absoluut niet saai. Maar wel als dat het enige zou zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha das helemaal zoals ik vind dat je muziek moet maken; per ongeluk, niet georchestreerd, onverwachts en willekeurig.
1 ding begrijp ik niet helemaal in je workflow Smackos je maakt een geluid, je gebruikt een filter van de modulair en je doet bepaalde settings. Betekend dat je dus je nummer nooit meer kan editen, of moeilijk met twee nummers tegelijk bezig kan zijn...? Als je de settings veranderd voor een ander nummer kan het lastig zijn om weer precies het zelfde geluid te maken. Dus klaar is bij jou klaar en er kan niks meer aan veranderd worden kwa arrangement...?

Die fluffy kick klinkt ineens heel erg 2015 op die tape
ben ook jaloers op die goeie beheersing vh engels 
En moet altijd alles zo zijn dat het weer veranderd kan worden? Op een gegeven moment is het wel goed toch en dan ga ja daar gewoon mee in zee.![]()
Het is duidelijk dat Smackos een tracker achtergrond heeft (Amiga).
Daar sample je eerst alles voordat je het in de tracker-sequencer stopt.
Het is nog steeds een goede manier van werken.
.
, het is een beetje iets "als het nodig is" soms heeft een track net een beetje dat nodig wat die portstudio kan geven ofzoiets. Ik gebruik hem eigenlijk niet zo heel vaak hoor. Ik denk dat het niet eens het tape geluid is op de portsatudio maar de EQ van de ingebouwde mixer en dat die het op 4 kanalen zet waardoor je gewoon een breder geluid krijgt.