Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

wtf is kate perry?
[edit]
ow, die syntpop kissed a girl zooi,
thx!
[/edit]

afmaken bergen.
hier nog een stukje cwejman...en dblue![]()

Of vinden jullie het een slecht plan? 
Wat vinden jullie hiervan? De bedoeling is dat het thema steeds blijft verspringen zoals je in deze mp3 hoort. Van de ene kant passen ze totaal niet bij elkaar maar als je het een tijdje hoort juist wel weer.. maakt het weer eens wat anders...Of vinden jullie het een slecht plan?
![]()
Ik zou iets meer varieren met de bas, af en toe een nootje wat lager zetten, hier en daar wat nootjes er tussen tekenen die een of ander grapje doen, zo blijft het wat levendiger, hoeft helemaal niet zoveel te zijn, gewoon om de 2/4/8 maten een kleine afwisseling en het wordt al wat interessanter.
Ook qua chords, het zijn d'r nu 4 die herhalen, varieer het laatste chord na 8 maten en laat dat ook de basis zijn voor wat je met de bas doet.
Verder zou ik het lege intro of opvullen, of waar de track begint verder naar voren halen. En last but not least, een mooie leadpartij er in gooien, chords verdienen leads vind ik.
Drums zijn inderdaad niet best, volgens mij gedeeltelijk een compressie probleempje, gewoon de compressor d'r afhalen en ook met de drums spelen qua variatie, velocity, zelf kleine delaytjes ik tekenen op elke 3e tel werkt ook goed.

Maar ja, wat moet je er verder mee??ThijsT, die 'fantasia' preset (melodie na 0.33) is me iets te standaard. Voor de rest wel een lekker muziekje.
Ben ook lekker aan het prutsen met de presets. Een heus akkoordenschema en A & B gedeelte gebruikt zelfMaar ja, wat moet je er verder mee??
hij heeft wel iets winters vind ik.

Gewoon niet teveel over nadenken, simpel houden en een minuut of 7 of 8 lang maken