[Snippets] - Deel 1

Origineel geplaatst door Marsman
Nieuwe versie

Lijkt zo weg gelopen uit een alternatieve film over een gebroken man :)

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
Lijkt zo weg gelopen uit een alternatieve film over een gebroken man :)

Danku! (ik zie dit maar als compliment) :)

Ben weer aan iets nieuws begonnen eergisteren. Ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken. Misschien nog iets van vocalen erover. Een engelstalige Iets minder galm over de bass moet k ook nog doen. Verder nog tips voor de uitwerking? (bijvoorbeeld qua opbouw, nog een bridge ofzo?)

Groet,

Marsman

Hm. Beetje aan het klooien met basgitaar opnemen in twee layers. De percussie en heel veel andere dingen gaan nog veranderen en heel misschien ga ik er nog zang overheen doen. Beetje in de stijl van het album 'The Eraser' van Thom Yorke lijkt me erg gaaf. Klik! :)

De plannen zijn gewijzigd, dus heb hem offline gehaald. ;)

Laatst gewijzigd:
stukie met de polyfoniesche trompet preset:D

pp

Attachments

• bwem.mp3
    827,8 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door RogierG
Hi guys, regelmatig alleen gekeken op het forum en nu ik vond het wel tijd om iets van mijn gepruts te laten horen. Het zijn meer loopjes dan gearrangeerde/afgeronde nummers, iets afmaken is niet mijn sterkste kant. Schiet u maar, alle commentaar is welkom.

Another Era
Bob is back...
Gate Crasher
Inspiration
Mama Mia
Virtual Models

Zozo, dat zijn er nogal wat, ik ga vanavond als ik thuis kom hier even naar luisteren, ben wel benieuwd! Heb het zelf ook, zo'n 200 kleine stukjes muziek, meestal amper 1 minuut, en heb hooguit 20 nummers die af zijn.. :D

boemsieboemsie

Attachments

• dnx_low6.mp3
    108,6 KB · Bekeken: 126
verder aan werken of de vuilbak in ?

Attachments

• verderdoenn.mp3
    1.015,2 KB · Bekeken: 126
Back