DaShad0w
Ouwe rot
thx! beetje laat maar ik lees het nu pas,moet binnekort alleen ff me site updaten, is een beetje verouderd@ dashadow! wat een gave site heb jij zeg! Leipe muziek ook me like!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thx! beetje laat maar ik lees het nu pas,moet binnekort alleen ff me site updaten, is een beetje verouderd@ dashadow! wat een gave site heb jij zeg! Leipe muziek ook me like!![]()
hij doet het daar erg goedmee hey japanese food het klinkt goed, toevallig maakt een vriend van me Thije soort gelijke liquidhij doet het daar erg goedmee
http://soundcloud.com/lenzman
Ik zou zeggen luister ernaar en gebruik het in je nummer.
deze hebben we als referentie gebruikt

Vandaag aan een drum n bass track gewerkt... nu alleen nog een strakke lead..
Iemand suggesties?
Vandaag aan een drum n bass track gewerkt... nu alleen nog een strakke lead..
Iemand suggesties?
Ik twijfelde om hier te posten; vind het concept echt wel tof genoeg om serieus iets mee te doen, alleen vond het nu ook wel eens tijd om wat te droppen hier aangezien ik nog een hoop te leren heb en wel wat feedback zou kunnen gebruiken..
Moet er even bijzeggen dat er soundwise nog geen reet van klopt en daar ben ik dus nog zwaar voor aan t knokken dus niet te hard bitchen aub : )
Inner Dialogue 1.8a.mp3 - 4.72MB
Kies een bekende break loop die je door een highpass (zodat je alleen nog hihhats hoort)haalt die voor een live feel in de beat zorgt.
Ik irriteer me aan de drums sowieso..
Algoritmisch te veel dingen fout gedaan tijdens het project.
Moet je weer voortbreien op iets wat al niet lekker staat.
Eigenlijk geen zin meer om dr wat van te maken..
En zo gaat het elke keer : (