Disco time!!!!![]()
welke synth hoor ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Disco time!!!!![]()
welke synth hoor ik?
Klinkt wel lekker hoorEindelijk weer wat kunnen maken. Klinkt dit iemand comfortabel in de oren? beetje zompig nog
Klinkt wel lekker hoor
Hier nog wat kleine sideprojectjes van mij, ben nog even inspiratieloos om er wat meer van te maken
Woooow HQ hier
@JPF ready 2 go of niet, waar ga je m releasen ? Lekker commercieel bezig dames heerlijk.......
ITB JPF ?
Uw structuur brengt mij op ideeën, dankzzzzzzz![]()

Ik ben begonnen met een project in een compleet andere stijl dat ik normaal doe. Ook op een andere werkwijze. Voor ik me er echt helemaal op ga storten wil ik even vragen of dit uberhaupt iets is. Of het idee, zeg maar, wat is en dat ik er flink mee aan de slag kan gaan. Dus schiet er eens even op.
Paul
Gaaf hoor. Alleen zijn alle elementen wel erg klein. Ik zou alles nog flink layeren. Ben ben bang dat de mix nu weg valt in een huiskamer hi-fi setje. Verder vind ik de vocal to much. Verwachte meer een diepe uitgestrekte lounge track maar de vocal haalt me een beetje uit die sferen.
Kan ik wel wat mee. Goede tip zo aan het begin. Die vocal komt natuurlijk van een sample cd en viel mooi in het nummer. De stijl is mij niet zo bekend en had me dit dus nog niet zo gerealieerd. Maar nog niets is definitief.
Paul
EDIT: ik zal eens even wat lounge nummers luisteren om ideeen op te doen
u welcome m8......is een mooie soundthanks![]()
sjeeminee geïsoleerde kamer zou ideaal zijnGa is slapen man :

In the box, dus of je alles met de kumputer hebt gedaan ?Maar wat betekend ITB?
u welcome m8......is een mooie sound
sjeeminee geïsoleerde kamer zou ideaal zijn
In the box, dus of je alles met de kumputer hebt gedaan ?

Had em al een paar keer gehoord van Snelkookbami.. wat een heerlijk stukje akkoordenwerk blijft dit tochhttp://soundcloud.com/frankjames-1/frank-james-unbound-remix
Vandaag remix in de steigers gezet van Snelkook Bami. Let me know what you think
Hier de link naar het orginele topic..
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145440

Ja alles is met ableton gemaakt. Sylenth1 en omnisphere + trillian zijn eigenlijk nog de enige plugs die ik gebruik. Heb deze keer wel een keer gelet op de klank kleur van alle synths. Basslijn bestaat uit 3 layers.

Lol........moet niks man, gwoon doen wat lekker isEn mij is ooit vertelt dat een basslijn zich altijd in A F G of C moet bevinden.