Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

kutmoffen ook altijd..
ik zou er lekker een drummachine tegenaangooien...
![]()
No beats, Kraftwerk was op bezoek.
:-)Het klinkt geinag... maarja, alles dunnetjes, voorzichtig, verlegen..
ik wou synthpop maken, maar nu zei een vriend van mij dat dit geen synthpop is :
waarom niet? en wat moet er anders?

Ik vind de stuk van Bass best goed klinken... Vintage pop, synthpop, maakt niet uit...![]()
Ik vind de stuk van Bass best goed klinken... Vintage pop, synthpop, maakt niet uit...![]()
was dat zijn vraag????

) het zou wel een outro kunnen zijn van een psychill track of zoIk snap het niet?
Ik bedoel zijn vraag was over het genre, maar mijn antwoord ging naar de stuk zelf, maakt niet uit of het synthpop/electropop of iets dergelijks is...

@ Access1 (A17.8 - one patch arp & delay jam)
het is je gelukt om een trippy zaag arp te bouwen, maar volgens mij is het moeilijk om een track rond zoiets overheersend te creëeren (crëeeren/kreëren) het zou wel een outro kunnen zijn van een psychill track of zo
Het geheel is inderdaad overheersend. Dit is een demo. Ik ga nu verder met de ontwikkeling en plaatsing in het geheel. Heb al wat ideeën. Waaronder natuurlijk lekker dit samplen en knippen
De arp moet nog wel iets uitgebreid worden. De TI moet naar zijn limiet 
^^goed bezig manne
@Wootson; wil je vertellen met welke basis je begonnen bent ? Ik had laatst een didgerido-8ig geluid gebouwd, maar het was het gewoon net niet
Nee helaas, het was met de virus. Ik wilde eigenlijk weten welke golfvorm je gebruikt en verder.. Ik kwam met een sinus en wat overdrive in het gebied van het eerste octaaf redelijk in de buurtIk zal morgen even de patch online zetten op mijn website. Met het programma GAIA Tool kun je dan via USB de patch inladen in je eigen synth. Tenminste, ik ga er van uit dat je ook een GAIA hebt.