Wie wil mijn kawai 100f modden?

demian

Ojee
Er is een kit van Kenton, maar ik heb nergens een bevestiging gelezen dat hij goed werkt, sterker nog, alleen een mening van iemand dat het misschien niet goed zou werken.

Cykong heeft het printje na gemaakt en online gezet, die heb ik zelf 2x gemaakt, maar werkt niet,
nu las ik op anafrog dat meer mensen het probleem hebben met de clone van Cykong (werkt dus niet)

Graag wil ik normale CV / Gate en filter aansturing er op hebben, al dan niet over 3 ongebruikte jack ingangen (reversable) of met 3 nieuwe kleine mini jack busjes.

Ik zoek iemand die dit voor me kan doen, doe me gerust een voorstel via pb met de te verwachten kosten er bij, ik weet dat de kit van kenton 140,- euro kost, maar misschien maakt iemand hier zoiets gewoon zelf, ik weet het niet.

Oja, liever ben ik de synth ook geen maanden kwijt, dus als je heel erg vol zit, geef ik de voorkeur aan iemand die er wel tijd voor heeft. naja, wat er mogelijk is natuurlijk. :-)

Dank.

Dat is een andere kawai 100f, die ging trouwens wel weer aan nadat ik een zekering had vervangen. :-)

Maar ik heb nu een 100% schone 'nieuwe' kawai waar alles nog mee mogelijk is.

Ik heb maar een kit bij Kenton besteld, als het dan nog niet lukt..

verkoopje de ouwuh ']

zitr op mn ouw teisco 60 f wel idem zelfde /
[jij was ook van de asm he ...ff post op snorruh ;]

verkoopje de ouwuh ']

zitr op mn ouw teisco 60 f wel idem zelfde /
[jij was ook van de asm he ...ff post op snorruh ;]

haha, de oude is al verkocht, foutje omdat ik dat dat mijn monopoly hem wel kon vervangen, maar nee dus.
Wat is asm? :-)

Hi, ik heb een verzoek:
ik wilde vragen als je m open hebt, of het mogelijk is om een foto te maken van hoe het klavier op het moederbord zit aangesloten
thanks soul c

Geen probleem, doe ik..!

Ik verwacht de kit niet voor de kerst nog in huis, maar hopelijk wel voor het nieuwe jaar, zal t dan ff doen.

haha, de oude is al verkocht, foutje omdat ik dat dat mijn monopoly hem wel kon vervangen, maar nee dus.
Wat is asm? :-)

Geen probleem, doe ik..!

Ik verwacht de kit niet voor de kerst nog in huis, maar hopelijk wel voor het nieuwe jaar, zal t dan ff doen.

ff mn posts nakijkuh ;]]
iemand bood me een asm aan ..ken stone google ff ']
dikke sem alike rack synth . semi modulair wasjij dus nie ;]]

Back