Frequency counter (VST)

Ik heb daar ook wel eens naar gezocht, maar nooit iets gevonden. Op dit moment gebruik als frequency counter IK Multimedia's UltraTuner met een iRig voor m'n iPhone. Maar ja, da's dan alleen voor hardware... Is nu wel in de aanbieding.

Ik heb daar ook wel eens naar gezocht, maar nooit iets gevonden. Op dit moment gebruik als frequency counter IK Multimedia's UltraTuner met een iRig voor m'n iPhone. Maar ja, da's dan alleen voor hardware... Is nu wel in de aanbieding.

Dank voor je antwoord!
'IK Multimedia's UltraTuner met een iRig' Dit is heel veel nieuwe informatie voor mij. :) Ik heb een gitaar tuner maar die schiet nu te kort.
Misschien toch maar eens een hardware variant kopen, aangezien ik hem alleen maar voor het meten van hardware ga gebruiken..

Je kan toch met jouw opstelling de output van je geluidskaart meten, en zo dus ook b.v. softsynths? Of begrijp ik je verkeerd?

Ik zou ook zeggen dat een app op je telefoon het handigst is. In hardware heb ik er een die ik nooit gebruik, omdat ie alleen voor radio amateurs maar interessant is Mhz-en.
Ik gebruik altijd mijn scoop, een oude Tek, daar zitten van die on screen metingen in, gebruik ik veel.

Dank voor je antwoord!
'IK Multimedia's UltraTuner met een iRig' Dit is heel veel nieuwe informatie voor mij. :) Ik heb een gitaar tuner maar die schiet nu te kort.
Misschien toch maar eens een hardware variant kopen, aangezien ik hem alleen maar voor het meten van hardware ga gebruiken..

Je kan toch met jouw opstelling de output van je geluidskaart meten, en zo dus ook b.v. softsynths? Of begrijp ik je verkeerd?
Niet geprobeerd met met de output van m'n geluidskaart, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zou werken. Dit is die iRig, is nog steeds in de aanbieding:
http://www.bax-shop.nl/externe-audi...en-amplitube?gclid=CKuMpd6h_8kCFYIfwwodXWkJwg
Er zit ook een standaard tuner bij, maar die heeft geen frequency counter. Maar die UltraTuner werkt prima en is tot 1 januari ook in de aanbieding, voor 5,- euro. Dus voor twee tientjes heb je best een goeie tuner. En meteen een leuk ding om je gitaar op in te prikken, of je synth door een distortion heen te halen... :eureka:

Back