Welke synth ben jij?

Origineel geplaatst door C738
1048221379_hpicsdx7ii.jpg

....

:erm:

Ruilen?

......kan ik er aan doen dat ik de jongste thuis ben ??

Attachments

• 1048221969_nthpicssk1.jpg
    1048221969_nthpicssk1.jpg
    14,6 KB · Bekeken: 101
ik ben een minimoog....stom,want ik voel me een andromeda

Ik ben een Korg Triton.

"You probably like dance or trance" .

Zou die test dan toch kloppen ? 8o)

ow, ik had niet gezien dat er een eerste pagina met link was, dacht dat je gewoon moest zeggen met welke synth je liefst vergeleken wordt......oeps.

uit de test kwam iets heel anders....dat casio batterij ding.sk1

You are a MiniMoog -Everyone wants you -You are very popular -You have a vintage look and unique personality -You are loved by indie rockers the world over -You are a leader and always get the melody

Ik ben een MS20................lijkt me duidelijk

Ikke ben een Triton... raar, ik heb nooit echt op zo'n bak gepield, toch maar es doen??

Maar eigenlijk te weinig en te "domme" vragen om er echt een leuk vergelijk te laten maken, vinnik.. => er zaten een aantal vragen bij, waar mijn antwoorden er niet bij zaten..

Ach ja..

een juno ?? pfffff, ik ben een vette grain synth:
chaotisch en zo geil als een bronstige stier :D

Laatst gewijzigd:
En Ik maar denken dat dit soort testen alleen maar voor vrouwen waren LOL BTW ik was een MiniMoog maar ik voel me meer een Nord Lead, Digitaal vermomd als analoog:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Synthfreak

Nu komt de aap uit de mouw.

Nu komt de aap uit de mouw.

Origineel geplaatst door isnieZot
een juno ?? pfffff, ik ben een vette grain synth:
chaotisch en zo geil of een bronstige stier :D
Nu weten we dus wat je aan het doen bent tijdens het maken van je tracks.:{ :{ :{

You are a Korg MS 2000 -You are a new school digital synth that trys to pass itself off as an analog -You are a wanna-be -You try really hard to fit in -You are a follower -alot of people might like you but thats because they dont many other people -

hahah toch raar als je echt alleen maar sampled

Re: Nu komt de aap uit de mouw.

Re: Nu komt de aap uit de mouw.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Nu weten we dus wat je aan het doen bent tijdens het maken van je tracks.:{ :{ :{

:D
terug van een tijdje weggeweest Naton? heb je een lange tijd niets zien posten.
blij u terug te lezen op dit forum. :)

Back