VasC
Dat smurfen we...
Cakewalk -> Cubase SX -> Logic Pro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je kunt het altijd proberen. Zo duur is Logic niet. En ze hebben regelmatig updates.Ik kijk soms eens met een half oog naar Logic omdat het me een gelikt product lijkt en er mooi uitzien, maar een hoop dingen zien er nogal onnodig omslachtig uit en ik vind de richting die Apple kiest met zijn vrij zeldzame updates (generatieve / AI achtige toestanden) ook niet echt inspirerend.

Ja, dat denk ik ook wel. Vind dat ook niet zo'n probleem als de rest 'klaar' is. Bij Logic Pro heb ik het gevoel dat er nog wel meer te halen zou zijn op andere gebieden, al is dat grotendeels gebaseerd op het meekijken met iemand die met Logic werkt en geen eigen ervaring.Uiteindelijk zal AI integratie in alle daws komen. Ook Steinberg is al daarmee bezig oa.
)
)

Als je een hekel hebt aan controllers moet je echt Renoise proberen. tig shortcuts maar maar in feite is computerkeyboard alles wat je nodig hebt. Ook niet een echt DAW qua audio opnemen maar het zat voor mijn gevoel dichter bij een groovebox dan elk ander DAW wat ik probeerde.. Al was Ableton met Push ook wel soortvan dezelfde ervaring. Push 1 en 2 gekocht en werkte eigenlijk altijd.Ik vind muziek maken, en dingen aan computers hangen altijd een gedoe. Klaar om op te nemen, zit je helemaal klaar; kutgezeik met controllers die ineens niet doen wat ze normaal doen. Voor mij wast in 2024 een luxeprobleem, geen kleuren via Logic op m’n controller. En nu weegt dat niet meer echter tegen de nadelen : in overbridge veel