... zeg maar intuïtie. Gewoon een dierlijk instinct ...
Intuïtie en instinct zijn twee totaal verschillende zaken. Om (heel ) kort te gaan: instinct zit in ons ingebakken en is nodig om te overleven, intuïtie is het geheel van tijdens je leven (geleerde) ervaringen. Het mooie van onze hersenen is dan dat ze die ervaringen als in een bliksemflits kunnen toepassen om iets te beoordelen, bijvoorbeeld kunst...

Nu zat ik eens te denken hoe ik vernieuwend in de muziek kon zijn en bedacht het volgende: Ik produceer 1 hoofdtrack op een geluidsdrager naar keuze. Deze track bevat van alles en nog wat. Hiernaast krijgt de luisteraar een 6 tal bonus tracks van exact de zelfde lengte. De luisteraar kan deze naar eigen behoefte van het moment mixen met de hoofdtrack. Iedere bonus track heeft verschillende stems uit de hoofdtrack die exact in tegenfase zijn waardoor cancelling optreed in specifieke delen van de hoofdtrack en hiernaast worden aanvullende drums en/of geluiden toegevoegd. Wel heel omslachtig om 7 verschillende nummers te laten horen maar de magie jongens als je die schuif net tot hetzelfde niveau weet te brengen. En dat geluid dat dan plotseling verdwijnt bij het inmixen